اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دستگاه ارزان ضدعفونی گوشی از راه رسید

با توجه به ضرورت ضدعفونی مرتب گوشی در شرایط شیوع ویروس کرونا، یک شرکت تجاری دستگاه ارزان قیمتی را بدین منظور تولید و عرضه کرده است.

دستگاه ارزان ضدعفونی گوشی از راه رسید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، بررسی ها نشان می دهد که گوشی های تلفن همراه ده برابر بیشتر از سرویس های بهداشتی آلوده هستند. بنابراین تمیز کردن مرتب آنها در روزهای اخیر که ویروس کرونا به طور مرتب در حال گسترش است، ضرورت دارد. یک دستگاه قابل حمل ضدعفونی گوشی می تواند این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند.

این دستگاه که دارای یک محفظه کوچک است، بعد از قرار گرفتن گوشی در درون خود اشعه ماوراء بنفش را به آن می تاباند تا تمامی باکتری ها و ویروس ها از روی گوشی پاک شوند. دستگاه یادشده که قبلا 60 دلار قیمت داشت، هم اکنون به قیمت 50 دلار به فروش می رسد.

 

دستگاه یادشده می تواند گوشی هایی با نمایشگرهایی با ابعاد حداکثر ۶.۵ اینچ را در خود جای دهد. زمان ضدعفونی نیز به انتخاب کاربر ۵، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است و هر چقدر این زمان بیشتر شود، کیفیت ضدعفونی افزایش می یابد. با توجه به اینکه در روش یادشده از مواد شیمیایی استفاده نمی شود، آسیب سخت افزاری به تلفن همراه وارد نمی شود. این دستگاه با نام کامل intelliARMOR UV Shield تنها ۳۰۰ گرم وزن دارد و شارژ آن از طریق پرت یو اس بی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول