اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح «آستان مهربانی» در زنجان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح «آستان مهربانی» به منظور توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجو از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی شد.

اجرای طرح «آستان مهربانی» در زنجان

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با اقدامات اوقاف و امور خیریه در حوزه اجتماعی اظهار کرد: رفع معضلات فردی و اجتماعی از مهم‌ترین اهداف واقفین است که مجموعه اوقاف و امور خیریه در عملیاتی کردن آن اقدامات بسیاری انجام داده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «آستان مهربانی» خبر داد و گفت: طرح آستان مهربانی از طرح‌هایی است که امسال جایگزین دیگر طرح‌های اوقاف در یاری نیازمندان شده است.
وی با بیان اینکه به ‌دنبال شیوع ویروس کرونا و عدم اجرای طرح آرامش بهاری، طرح آستان مهربانی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود، گفت: هدف از اجرای طرح آستان مهربانی ارائه خدمات اجتماعی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ انفاق و هموار کردن زمینه مشارکت عمومی در کمک به نیازمندان جامعه است.
کرمی گفت: امسال نیز از محل اجرای این طرح یک هزار و 250 بسته سبد کالا و حمایت مالی به صورت کارت هدیه بین نیازمندان استان زنجان توزیع‌شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: آثار و منافع موقوفات باید برای مردم مملوس باشد، این کار باعث رغبت به وقف شده و موقوفات در جامعه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول