اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

خالق «هری پاتر» از تجربه‌های شکست کرونا می‌گوید

«جی‌کِی رولینگ» نویسنده «هری پاتر» پرفروش‌ترین رمان تاریخ، که دوشنبه خبر ابتلایش به کرونا رسانه‌ای شده بود حالا از بهبودی‌اش خبر می‌دهد و از تجربه‌های شکست کرونا می‌گوید.

خالق «هری پاتر» از تجربه‌های شکست کرونا می‌گوید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «جی‌کِی رولینگ» خالق «هری پاتر» در صفحه توئیترش نوشت که از ویروس کرونا به طور کامل بهبود یافته است.

رولینگ دوشنبه اعلام کرد به جمع ستارگان و سلبریتی‌هایی پیوسته که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. او همان روز در توئیتر نوشت که با این وجود که رسما تست کرونا نداده اما تمام نشانه‌های بیماری کووید ۱۹ را طی دو هفته گذشته ازجمله مشکل تنفسی را تجربه کرده است.

حالا او اعلام کرد که به طور کامل بهبود یافته و به توصیه‌های دکتر بیمارستان کوئینز بریتانیا برای رهایی از مشکلات تنفسی عمل کرده است.

خانم رو لینگ در توئیترش نوشت: لطفا این ویدیوی این دکتر از بیمارستان کوئینز را تماشا کنید که چگونگی رهایی از علائم تنگی نفس را شرح می‌دهد. طی دو هفته گذشته من تمام علائم بیماری کووید ۱۹ را داشتم (البته تست نداده بودم) و اما به توصیه‌های دکتر عمل کردم. الان کاملا بهبود یافته‌ام و این فنون بسیار به سلامت من کمک کرد.

او در ادامه این رشته توئیت نوشت: از پیام‌های محبت‌آمیزتان متشکرم! من واقعا به طور کامل بهبود یافته‌ام و خواستم این فنون را که از سوی پزشک توصیه شده را به اشتراک بگذارم. این فنون نه هزینه‌ای داشت نه اثرات بدِ جانبی و می‌تواند به شما عزیزان بسیار کمک کند همانطور که به من کمک کرد. همه سالم بمانید.

رولینگ در این توئیت گفت که چطور با این بیماری مواجه شده و اینکه می‌خواهد تجربه خود از کرونا را با دیگران به اشتراک بگذارد.

داستان هری پاتر خانم رولینگ با ماجرای «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها ۳» است که به خاطر شیوع ویروس کرونا همچون بسیاری دیگر از تولیدات به تعویق افتاده است.

بوریس جانسون نخست‌وزیر بریتانیا و پرنس چارلز از دیگر چهره‌های مشهور بریتانیا هستند که به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. جانسون طی روزهای گذشته به علت تشدید علائم بیماری از قرنطینه خانگی به بیمارستان منتقل شد. در آنسوی اقیانوس اطلس در هالیوود نیز تام هنکس هنرپیشه سرشناس به همراه همسرش ریتا ویلسون که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند نیز بهبود یافتند.

جوآن «جو» رولینگ زادهٔ ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵ با نام‌های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث رمان‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس اهل بریتانیا است که عمدهٔ شهرتش را برای نوشتن مجموعه داستان‌های هری پاتر کسب کرده‌ است. این مجموعهٔ داستانی به ۶۵ زبان و به‌طور تقریبی در ۴۵۰ میلیون نسخه منتشر شده‌است. کتاب‌های هری پاتر از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ بشر بوده‌اند. در سال ۲۰۰۷ به انتخاب مجله تایم، رولینگ پس از ولادیمیر پوتین به عنوان دومین شخص تأثیرگذار سال انتخاب شد. 

در سال ۲۰۱۴ جایزه ادبیات داستانی زنان، اقدام به انتخاب بیست نویسنده زنی کرد که بیشترین تأثیر را روی خوانندگان خود گذاشته‌اند. در این فهرست، رولینگ پس از هارپر لی، مارگارت اتوود و شارلوت برونته در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول