اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سامانه ارتباط مستقیم با رئیس مرکز جذب وزارت علوم راه اندازی شد

مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم به منظور رعایت حقوق همه متقاضیان و نوبت دهی برای ارتباط با رئیس مرکز سامانه الکترونیکی را راه‌اندازی کرد.

سامانه ارتباط مستقیم با رئیس مرکز جذب وزارت علوم راه اندازی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز جذب وزارت علوم، به دنبال برگزاری برنامه ملاقات مسئول مرکز جذب که از دهه فجر سال ۹۷ آغاز و در طول سال ۹۸ به صورت هفتگی ادامه یافت و به منظور رعایت حقوق همه متقاضیان و رعایت انضباط در نوبت دهی سامانه الکترونیکی ثبت نوبت راه‌اندازی و نوبت دهی الکترونیکی در برنامه کار مرکز جذب قرار گرفت.

در شرایط فعلی و با توجه به مشکل شروع بیماری کرونا تا پایان این دوره ارتباط ها به صورت تلفنی خواهد بود و متقاضیان ارتباط با مراجعه با لینک زیر تقاضای خود را ثبت و نوبت آن برای مذاکره تلفنی با مسئول مرکز رزرو می شود، بر اساس نوبت اعلام شده ارتباط تلفنی در ساعت مقرر برقرار خواهد شد.

 مرکز جذب وزارت علوم از مراجعه کنندگان در خواست کرد، نظرات و انتقادات خود را نسبت به این نوع خدمات رسانی این سامانه در صندوق پیام ها این سامانه ثبت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول