اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روزنامه‌نگار زندانی در بحرین ادعای آل خلیفه درباره رسیدگی به زندان‌ها را تکذیب کرد

یک روزنامه‌نگار زندانی در بحرین ادعای مقامات آل خلیفه درباره سرکشی از زندان‌ها و رسیدگی به وضعیت زندانیان را نمایشی خلاف واقعیت توصیف کرد.

روزنامه‌نگار زندانی در بحرین ادعای آل خلیفه درباره رسیدگی به زندان‌ها را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود الجزیری» روزنامه‌نگار بحرینی که به دلیل حمایت از اعتراضات سال ۲۰۱۱ در زندان به سر می‌برد ادعای مقامات رژیم آل خلیفه درباره اتخاذ تدابیر برای حفاظت از جان زندانیان در زندان‌های این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرآة البحرین، الجزایری در یک پیام صوتی ضبط شده از داخل زندان گفت: «چیزی که در تلویزیون بحرین نشان داد که در آن ماریا خوری رئیس نهاد ملی حقوق بشر و دیگر اعضای آن می‌گویند که از زندان‌ها سرکشی کرده‌اند تا درباره حفظ جان زندانیان اطمینان خاطر پیدا کنند، نمایشی تصویربرداری شده است که هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد».

ائتلافی بین المللی مرکب از ۱۹ نهاد حقوق بشری دو روز پیش با ابراز نگرانی از وضعیت نامناسب و شلوغ زندان‌های بحرین خواستار آزادی زندانیان عقیده از زندان‌های این کشور شده بود.

الجزیری در سال ۱۳۹۴ شمسی به اتهام حمایت از جریان وفا اسلامی (جوانان انقلاب ۱۴ فوریه)، جاسوسی و تحریک شهروندان برای تغییر نظام حاکم بر بحرین، زندانی شده است.

بحرین از سال ۲۰۱۱ صحنه اعتراضات مردمی به ناعدالتی نسبت به مردم این کشور است. مردم بحرین خواستار ایجاد اصلاحات واقعی در کشورشان، پایان تبعیض و مشارکت مردم در سیاست گذاری‌های این کشور هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول