اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قدردان هنرمندان واقعی این روزها هستیم/ کادر درمان خالق لحظه‌های جاودانه شدند

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد شهید آوینی و هفته هنر انقلاب گفت: قدردان هنر هنرمندان واقعی این روزها، پزشکان و کادر درمان هستیم.

قدردان هنرمندان واقعی این روزها هستیم/ کادر درمان خالق لحظه‌های جاودانه شدند

حجت‌الله شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به مناسبت هفته هنر انقلاب و روز هنر انقلاب گفت: قدردان هنر هنرمندان واقعی این روزها، کادر پزشکی و درمانی، در همه رده‌ها هستیم که با تلاش و از خودگذشتگی، خالق لحظه‌هایی هستند که قطعا در ذهن ایرانیان و جهانیان ماندگار و جاودان می‌ماند.

وی اظهار داشت: روز و هفته هنر انقلاب فرصتی ارزشمند برای رخ‌نمایی هنر و گوهر دردانه هستی است و بخش ویژه‌ای از جامعه هنری استان به صورت نمادین در این ایام فرصت می‌یابند تا بیش از پیش آنچه را بدان آراسته‌اند، نمایان کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: حوزه هنری مفتخر است به عنوان یکی از متولیان و مدعیان هنر انقلاب در کنار سایر همراهان و ارگان‌های فرهنگی، خدمت‌گزار هنرمندان و هنردوستان در این ایام در برپایی ویژه برنامه‌های مختلف باشد.

شیروانی با بیان اینکه سال جاری با رخداد بلای عالمگیرِ موسوم ویروس کرونا، عرصه فرهنگ و هنر نیز متأثر شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از رویدادهای عینی هنری در تعطیلی اجباری به سر می‌برند، اما از آن جایی که هنر هیچ‌گاه پایان‌پذیر و تعطیل‌بردار نیست و نمی‌تواند از کنار رویدادها بی‌تفاوت بگذرد، به لطف و همت هنرمندان سراسر کشور و البته استان، شاهدیم که در این شرایط خاص، هنرمندان عزیزمان در حد امکان از تلاش و همراهی با جامعه فروگذار نبوده و به هر نحو ممکن خدمت‌گزار این روزگار ویژه هستند.

وی ادامه داد: همین خصیصه هنر است که آن را در خدمت مردم و جامعه و توسعه امکانات زندگی قرار داده و شکلی از زندگی را فراتر از رفع صرفا غرایز و معاش روزمره دانسته و به انسان به عنوان موجودی متعالی و اعضای یک پیکر توجه و باور دارد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این فرصت به رسم سالیان گذشته مجال سخن گفتن، شرح ماهیت هنر انقلاب و اهداف، رسالت‌های آن و اشاره به عملکرد و کارنامه حوزه هنری و دستاوردها نیست، ولی روز و هفته هنر انقلاب و همچنین هنرمند والامقام؛ شهید سیدمرتضی آوینی که هنر انقلاب با یاد عزیز و گرامی‌اش مزین شده، گرامی می‌داریم.

شیروانی بیان کرد: ضمن گرامیداشت یاد درگذشتگان این ایام و آرزوی گذر هر چه زودتر از این شرایط، برای همه اقشار جامعه آرزوی سلامت و تندرستی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بدون شک جامعه هنری در خلق آثار و آفرینش‌های ادبی و هنری خود در حال و آینده، این روزها را از یاد نخواهد برد و حوزه هنری نیز تلاش می‌کند در راستای وظایف و رسالت‌ها همچنان خدمت‌گزار هنرمندان و سایر اقشار جامعه باشد، آینده از آن کسانی است که از گذشته و حال آموخته و سرشار از امید و مصمم، به سوی فردا گام بردارند.
انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول