اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سربازان گمنام امام زمان(عج) الگوی ایجاد امنیت در خاورمیانه هستند

منتخب مردم بناب در یازدهمین دوره مجلس گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدت‌های خود توانسته‌اند کشور جمهوری اسلامی ایران را به یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه خاور میانه و جهان تبدیل کنند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) الگوی ایجاد امنیت در خاورمیانه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی به مناسبت ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت و روز سربازان گمنام امام عصر(عج) در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و مسألت ظهور ایشان از خداوند متعال اظهار کرد: لازم است این روز را به همه سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگاه اطلاعاتی و امنیتی تبریک عرض کنم. سربازانی که بی‌نام و نشان شبانه روز برای امنیت ملت، کشور و نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و در این مسیر جان خودشان را از دست می‌دهند و مظلومانه به شهادت می‌رسند.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بنام«جهش تولید» بیان کرد: میلاد باسعادت امام عصر(عج) که به عنوان روز سربازان گمنام امام عصر(عج) نام گذاری شده است، این وزارتخانه در راستای انجام مأموریت‌های محوله در سال جهش تولید برای تحقق خواسته های مقام معظم رهبری قدم‌های لازم و اساسی را بردارد.

نماینده مردم بناب در مجلس نهم شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت اطلاعات باید با برنامه مدون و عملیاتی جهت حمایت از تولید و جهش تولید برنامه داشته باشد و برای سالم سازی سیستم تولید و فضای کسب و کار کمک کند.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با اشاره به تأثیرگذاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه بین المللی و منطقه‌ای گفت: فعالیت سربازان امام زمان(عج) در دستگاه امنیتی باعث شده است این نیروها به عنوان یک الگوی ایجاد امنیت در خاورمیانه مطرح باشند از این رو این وزارتخانه باید در راستای افزایش تولید، جهش تولید و ایجاد امنیت اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران قدم‌های لازم را برداشته و از آنها حمایت کند.

وی تصریح کرد: وزارت اطلاعات باید در کنار حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری برای تحقق جهش تولید در کشور با باندهای قاچاق که متأسفانه معضلی برای تولید داخلی هستند، مبارزه کرده و امنیت لازم را برای سرمایه‌گذاران فراهم آورند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول