اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تولید ماسک در یک دهستان کم برخوردار/ بانوانی که پای کار تولید آمدند

مسؤول روابط‌عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: خواهران بسیجی دهستان کم‌برخوردار آقابابا اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و گان نموده‌اند.

تولید ماسک در یک دهستان کم برخوردار/ بانوانی که پای کار تولید آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد رجبی، مسؤول روابط‌عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: طی روزهای گذشته با کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ناحیهٔ امام سجاد(ع) در دهستان آقابابا کارگاه تولید ماسک کریمهٔ اهل‌بیت(ع) راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این کارگاه طی حدود 3 هفتهٔ گذشته با حضور 25 نفر از خواهران بسیجی روستای آقابابا موفق به تولید بیش از 10 هزار ماسک برای مناطق کم‌برخوردار شده است.

رجبی ادامه داد: مسؤولین این کارگاه تصمیم دارند علاوه بر افزایش میزان تولیدات ماسک خود، اقدام به تولید گان برای کادر درمانی بیمارستان‌ها کنند.

این مسؤول اظهار کرد: هم‌چنین جوانان و نوجوانان هیئت رزمندگان روستای آقابابا در روزهای مبارزه با بیماری کرونا با همکاری یکدیگر روزانه مناطق و معابر عمومی روستا را گندزدایی و ضدعفونی می‌کنند.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های پیش‌روی قرارگاه برای خانوارهای بی‌بضاعت روستای آقابابا این است که تصمیم دارد با همکاری اهالی دیگر روستا، طی روزهای آینده تعداد 30 بستهٔ معیشتی شامل 10 قلم کالای اساسی میان نیازمندان روستا توزیع کند که ارزش ریالی هر بسته حدود ۱ میلیون و 500 هزار ریال است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آقابابا از روستاهای کم‌برخوردار بخش کوهین است که از اوایل سال جاری به دهستان‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزوده شده است. در ایام مبارزه با شیوع کرونا، روستاها نقش مفید و مؤثری در مقابله با این ویروس و بیماری داشته‌اند و علاوه بر حرکات خودجوش در زمینهٔ ضدعفونی معابر روستایی، نسبت به تولید ماسک و حتی مواد ضدعفونی اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول