اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اکیپ‌های بهسازی آسفالت در محلات مختلف اهواز فعال هستند

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: هم‌اکنون به طور همزمان اکیپ‌های اجرای روکش آسفالت در محلات گلستان، انقلاب، پیام، آخراسفالت و کیانپارس مشغول کار هستند و از روز شنبه نیز اکیپ‌ها افزایش می‌یابند.

اکیپ‌های بهسازی آسفالت در محلات مختلف اهواز فعال هستند

وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: سال گذشته روکش اسفالت معابر شهر اهواز به مساحتی بالغ بر یک میلیون و دویست هزار مترمربع و به ضخامت میانگین ۷ سانتی‌متر انجام شد.

 وی با بیان اینکه شهردار همواره تاکید ویژه‌ای نسبت به اجرای نهضت آسفالت داشته‌، عنوان کرد: قراردادهای اجرای آسفالت به مساحت یک میلیون مترمربع برای ابتدای سال بسته شده و شامل مناطق هشتگانه هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز بیان کرد: هم‌اکنون به طور همزمان اکیپ‌های اجرای عملیات روکش آسفالت در محلات گلستان، انقلاب، شهرک پیام، آخراسفالت و کیانپارس مشغول کار هستند.

معینی زاده با بیان اینکه در منطقه ۶ و خیابان فرحانی اکیپ آسفالت مشغول انجام کار است، گفت: با ابلاغ پروتکل بهداشتی جدید مقابله با کرونا، از روز شنبه هفته آینده، دو اکیپ دیگر فعالیت خود را در این منطقه آغاز می‌کنند.

وی افزود: در تلاش هستیم از روز شنبه یک اکیپ در منطقه هشت و دو اکیپ در منطقه یک (آخراسفالت و مرکز شهر) به اکیپ‌ها اضافه کرده و با تمام توان عملیات را پیش ببریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به انجام حفاری در سطح شهر توسط برخی شرکت‌ها، گفت: فرسوده بودن تاسیسات زیرزمینی این شرکت‌ها موجب شده تا حجم تخریب آسفالت به شدت بالاتر از حد استاندارد باشد.

وی افزود: طبق قانون نیز ترمیم نوارهای حفاری بر عهده شرکتی است که اقدام به حفاری کرده اما به علت وسعت حفاری‌ها، این اتفاق صورت نمی‌گیرد و شهرداری اقدام به آسفالت نوارهای حفاری می‌کند‌.

معینی زاده با اشاره به گلایه برخی شهروندان بعد از اجرای روکش آسفالت، عنوان کرد: بعد از سیل سال گذشته، تاسیسات شبکه آب و فاضلاب دچار خسارات زیادی شد و همواره با ریزش آسفالت معابر مواجه هستیم؛ برای مثال در خیابان بوستان، از شرکت آبفا استعلامی مبنی بر سالم بودن شبکه اخذ شد اما با شروع فعالیت در آن خیابان با ریزش مواجه شدیم و کار ما را با سختی‌های زیادی مواجه کرد.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان به علت مشکلات موجود در این زمینه، بیان کرد: از شهروندان عزیز می‌خواهیم تا بردبار و صبور باشند و بدانند تمامی تلاش خود را در جهت رفع موانع به‌کار می‌گیریم تا مشکلات آسفالت به حداقل برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول