اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تعطیلی مدارس نباید منجر به غفلت از برنامه‌های کیفیت‌بخشی شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: نباید تعطیلی مدارس باعث غفلت از برنامه‌های کیفیت بخشی مثل برگزاری المپیادهای علمی، مسابقات، امتحانات نهایی دانش‌آموزان و سایر برنامه‌ها شود.

تعطیلی مدارس نباید منجر به غفلت از برنامه‌های کیفیت‌بخشی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی عصر امروز در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش کردستان، با تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان خجسته زاد روز قائم آل محمد، امام مهدی(عج)، انسجام، همدلی و اهتمام کلیه معاونت‌ها، ادارات و حوزه‌های مختلف را در پیگیری جدی امور ضروری دانست و گفت: در شرایط فعلی باید برنامه‌های آموزش و پرورش استان در بخش‌های مختلف با جدیت دنبال و به نتیجه برسد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ضرورت تلاش هر بخش به سهم خود برای تحقق این مهم، رسالت آموزش و پرورش را آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی عنوان کرد و با تاکید بر اینکه این هدف باید در رویکردهای استان مدنظر قرار گیرد، گفت: امروز هنرستان‌های استان با ایجاد تولید و به خصوص تهیه ماسک مورد نیاز مردم در راستای سلامت و تحقق این شعار گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه نباید تعطیلی مدارس منجرغفلت از برنامه‌‎های کیفیت‌بخشی مثل برگزاری المپیاد‌های علمی، مسابقات، امتحانات نهایی دانش‌آموزان و سایر برنامه‌ها شود، گفت: در این برهه از زمان و با در نظر گرفتن شرایط موجود، کلیه فعالیت‌ها پیگیری و مستندات جشنواره شهید رجایی بر اساس زمان بندی مقرر تهیه و در سامانه مربوطه ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور به ویژه در شرایط فعلی را سخت دانست و با اشاره به توانمندی نظام اسلامی و تلاش‌های دولت در اداره امور، گفت: انسجام ملی و همدلی مسوولان باعث خواهد شد که کشور از این مشکلات نیز به یاری خداوند عبور کرده و با همبستگی و اتحاد بر مشکلات غلبه پیدا کنیم.

قربانی برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پرهیز از هزینه تراشی در انجام کارها و ایجاد تسهیل در پیگیری فرآیندهای اداری را لازم دانست و گفت: در این شرایط، با اعمال ساز و کارهای مناسب باید امور مدیریت و جنبه‌های اقتصادی کار نیز در نظر گرفته شود.

وی جایگاه شورای آموزش و پرورش استان را در راستای پیشبرد برنامه‌ها مهم دانست و گفت: باید با اتخاذ دستور کار قوی و مناسب و اعمال تصمیمات اساسی، نتیجه جلسات شورا به پیشبرد برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف کمک کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بخش پایانی  سخنان خود با اشاره به تعطیلی مدارس به خاطر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و ضرورت تداوم جریان آموزش، بر استمرار فرایند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله فضای مجازی تاکید و ضمن تشکر از اهتمام مدیران مدارس و معلمان در پیگیری امور، رصد، پایش و نظارت بر امور را ضروری دانست و از تیم‌های نظارتی استان و شهرستان خواست، نسبت به ارزیابی امور اقدام کنند. 

انتهای پیام/2330/72     

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول