اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خسارت سیل به 2300 واحد مسکونی در شرق و جنوب کرمان/تشکیل 300 پرونده ساخت

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: در اثر سیل دی ماه 98 و فروردین امسال، 2 هزار و 300 واحد مسکونی در جنوب و شرق کرمان خسارت دیدند.

خسارت سیل به 2300 واحد مسکونی در شرق و جنوب کرمان/تشکیل 300 پرونده ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق کرمان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد در حاشیه بازدید از مناطق سیل ‌زده  شهرستان ریگان با اشاره به خسارت سیل سوم فروردین ماه امسال در شهرستان‌های کهنوج، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و شهرستان ریگان در شرق استان اظهار داشت: تیم‌های ارزیابی بنیاد مسکن در اولین ساعت در منطقه حاضر شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به حضور کارشناسان جهت ارزیابی میزان خسارت واحدهای مسکونی بیان داشت: در اثر سیل دی ماه 98 و فروردین امسال، 2 هزار و 300 واحد مسکونی در جنوب و شرق کرمان خسارت دیدند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای 300 واحد مسکونی شهری و روستایی پرونده ساخت در شهرستان‌ها تشکیل شده است، اظهار کرد: بیش از 12 میلیارد ریال کمک بلاعوض تاکنون به حساب خسارت دیدگان واریز شده و واریز کمک‌های بلاعوض همچنان ادامه دارد.

سلطانی‌نژاد افزود: هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی در شهر و روستا و هزینه‌های نظارت نظام مهندسی و خدمات مهندسی مثل نقشه واحدهای مسکونی برای مردم رایگان و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی جهت ساخت و ساز و تعمیر منازل آغاز شده  است.

انتهای پیام/80014/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول