اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب‌پذیر اعلام شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور، پارک علم و فناوری مازندران کاهش آسیب وارده بر کسب و کارهای، بسته حمایتی ویژه برای هسته‌ها و واحدهای مستقر درنظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی معتمدزادگان اظهار کرد: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم حمایت از شرکت‌های فناور،  بسته حمایتی به شرکت‌های مستقر پارک علم و فناوری مازندران  اختصاص یافت.

وی از جمله برنامه‌های حمایتی را تخفیف ۱۰۰ درصدی اجاره بهای دفاتر برای فروردین ۹۹ و تعویق سه ماهه اعتبارهای حمایتی که سررسید آنها سه ماه اول سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: تخفیف ۳۰ درصدی اسفند ۹۸، ۷۰ درصدی اجاره بها دفاتر برای اردیبهشت ۹۹، تخفیف ۴۰ درصدی اجاره بهای دفاتر برای خرداد ۹۹ و تخصیص آنی اعتبار حمایتی برای شرکت‌های که برای مقابله با کرونا اقدامات موثر انجام داده و خواهند داد از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران افزود: کمک به تسهیل صدور مجوزهای قانونی در سطح استان و کشور برای شرکت‌هایی که در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با کرونا فعال شدند و اعطای تسهیلات و سرمایه در گردش به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا بسته به شرایط‌ شرکت و‌ افزایش سطح حمایت از شرکت‌هایی که تعدیل نیروی کار نداشته باشند از برنامه‌های حمایتی است.

معتمدزادگان بیان کرد: تمدید کلیه قراردادهایی که در سه ماهه ابتدایی سال جاری به اتمام می‌رسند، درخواست فسخ قرارداد شرکت ها بطور الکترونیک دریافت و کارسازی می‌شود (تبادل و امضای حضوری مستندات در صورت اتمام قرنطینه از ابتدای تیرماه انجام خواهد شد.)

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بستر آنلاین خرید و فروش اینترنتی رایگان برای کسب ‌ و کارهای داخل شهر ساری (بازارچه) توسط شبکه نواوری و فناوری مازندران، برگزاری جلسات آنلاین گروهی با شرکت‌ها بطور مستمر و تلاش در حفظ روحیه آنها و کمک به حل مشکلات ایجاد شده، به اشتراک‌گذاری مطالب مرتبط با دورکاری و توصیه‌های اجرایی در حفظ فعالیت شرکت، تداوم برنامه‌های آموزشی به صورت آنلاین، ارایه خدمات جاری به صورت آنلاین (حتی‌المقدور)، نظیر جلسات جذب ‌‌پذیرش، نظارت و ارزیابی و .... از جزییات برنامه حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده پارک علم و فناوری مازندران برای هسته‌ها و واحدهای فناور است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول