اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اولین سرمربی تیم فوتبال تراکتور: نفرات بومی در فوتبال تبریز باید بیشتر شوند/ تلاش کنیم تا کرونا ریشه‌کن شود

اولین سرمربی تیم تراکتور گفت: اکثر نفرات تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی غیر بومی هستند.

اولین سرمربی تیم فوتبال تراکتور: نفرات بومی در فوتبال تبریز باید بیشتر شوند/ تلاش کنیم تا کرونا ریشه‌کن شود

اسماعیل هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازیکنان غیربومی دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی‌، بیشتر از نفرات بومی‌ می‌باشند و این در حالی است که باید از بازیکنان باتعصب تبریزی در این 2 تیم بیشتر استفاده شود.

وی گفت: آیا با این وضعیت فوتبال تبریز در حال حاضر فوتبال تبریز نفراتی چون خداپرست‌، برادران شیشه‌گر‌، ‌ارغوانی‌، جدیکار‌، صباغ را دارد که باز هم عرضه نماید‌ و تا زمانی که نتوانیم چنین نفراتی را که اسمشان را بردم به فوتبال تبریز تحویل دهیم به بیراهه رفته‌ایم‌.

هاشمی تصریح کرد: زمانی در فوتبال تبریز نفراتی خوبی رشد می‌کردند و خیلی زود جذب تیم‌های دیگر کشور شده و به تیم ملی راه می‌یافتند، ولی الان در تیم ملی ایران نفر بومی از تبریز حضور ندارد و در فوتبال تبریز در حال حاضر ضعف‌های زیادی دیده می‌شود که حرف‌هایمان در این مقال نمی‌گنجد.

پیشکسوت فوتبال تبریز در مورد این روزهای کرونایی متذکر شد: در حال حاضر تلویزیون و اغلب رسانه‌ها در برنامه‌هایشان به مردم عزیزمان تذکر می‌دهند که در منزل مانده و زیاد بیرون از خانه نیایند‌.

وی خاطرنشان کرد: در این بین سالمندان هم بیشترین ضرر را از این بیماری و ویروس کرونا دیدند و از مردم عزیز تقاضا دارم به خاطر اهمیت سلامتی‌شان به موارد گفته شده از رسانه‌ها کاملا توجه فرمایند تا بعد از مدتی این بیماری ریشه‌کن شود.

اسماعیل هاشمی بازیکن سابق باشگاه استقلال‌ (تاج) تبریز بوده و اولین سرمربی تیم تراکتور در سال 1349 بوده است.

وی‌، هدایت‌ تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور ‌در دهه 50 و سرمربی تیم منتخب آذربایجان‌شرقی در لیگ ‌قدس دهه 60 بوده و در لیگ آزادگان در سال 73 نیز هدایت تیم شهرداری تبریز را برعهده داشته است.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول