اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قربانیان کرونا در آمریکا به 14795 نفر رسید

با فوت یک هزار و 835 نفر دیگر ظرف 24 ساعت گذشته، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 14 هزار و 795 نفر افزایش یافت.

قربانیان کرونا در آمریکا به 14795 نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با مرگ ۱۸۳۵ نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان ویروس ناشناخته «کرونا» در ایالات متحده آمریکا به ۱۴ هزار و ۷۹۵ هزار نفر افزایش یافت و مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا به ۴۳۵ هزار و ۱۲۸ نفر رسید.

آمار و ارقام منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی «worldometers» حاکی از آن است که نیویورک همچنان با ۱۵۱ هزار و ۱۷۱ مورد ابتلا و ۶ هزار و ۲۶۸ مورد فوتی همچنان بعنوان مرکز شیوع کرونا ویروس در آمریکا محسوب می‌شود.

نیوجرسی با ۴۷ هزار و ۴۳۷ مورد ابتلا و یکهزار و ۵۰۴ مورد فوتی و میشیگان با ۲۰ هزار و ۳۴۶  مورد ابتلا و ۹۵۹ مورد فوتی ایالات بعدی آمریکا محسوب می شوند که بعد از نیویورک بیشترین آمار مبتلایان به ویروس ناشناخته «کووید-۱۹» را دارند.

جدیدترین آمار و ارقام مربوط به شیوع کرونا حاکی از ابتلای یک میلیون و 518 هزار و 773 نفر از مردم سراسر جهان به کرونا و مرگ 88 هزار و 505 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس می‌باشد.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان در جهان را دارد و اسپانیا با ۱۴۸ هزار و ۲۲۰ مورد ابتلا و ۱۴ هزار و ۷۹۲ مورد فوتی در جایگاه دوم و ایتالیا با ۱۳۹ هزار و ۴۲۲ مورد ابتلا و ۱۷ هزار و ۶۶۹ مورد فوتی در جایگاه سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول