اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعضای کتابخانه‌ها در خانه از نورمگز بهره می‌برند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: امکان استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی همدان از پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات نور از راه دور و در منزل فراهم شد.

اعضای کتابخانه‌ها در خانه از

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک نیمه‌شعبان ولادت منجی عالم بشریت اظهار کرد: با هدف گرامیداشت این عید بزرگ امکان استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی همدان از پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات نور از راه دور و در منزل فراهم شد.

وی گفت: پایگاه مجلات تخصصی نور از مجموعه پایگاه‌های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان افزود: بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار مقاله به زبان‌های انگلیسی، فارسی و عربی و یک‌هزار و ۹۰۰ عنوان مجله در این پایگاه موجود و در دسترس اعضا قرار دارد.

وی تصریح کرد: تا به امروز اعضا با حضور در کتابخانه‌ می‌توانستند به این پایگاه دسترسی و به صورت رایگان مقالات مورد نیاز خود را دانلود کنند.

زارعی ادامه داد: با توجه به انتشار ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی امکان دسترسی به مقالات این پایگاه برای اعضای کتابخانه‌های عمومی در منزل فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور اعضا می‌توانند درخواست خود را در دایرکت اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی به آدرس hamedam_public_libraries ارائه دهند تا به آن‌ها اجازه دسترسی داده شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: پس از ارائه درخواست وضعیت عضویت اعضا بررسی می‌شود و در صورت تأیید عضویت کاربری و رمز عبور برای متقاضی ارسال خواهد شد.

وی گفت: در غیر این صورت فرآیند عضویت به صورت غیر حضوری انجام و سپس کاربری و رمز عبور در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

زارعی تأکید کرد: همکاران ما در اداره کل کتابخانه‌های عمومی پاسخگوی اعضا هستند در صورتی که اعضا با مشکل مواجه شوند می‌توانند با شماره 32646747 داخلی 210 یا شماره همراه 09183130048 تماس بگیرند.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول