اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف،ضبط و معدوم سازی بیش از ۷۹ تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در فارس

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از ۷۹ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در ایام نوروز ۹۹ خبر داد.

کشف،ضبط و معدوم سازی بیش از ۷۹ تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس،  احمدرضا زارع اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه، طرح تشدید نظارت نوروزی در استان فارس اجرا شد و در همین راستا، بازرسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان ها در ایام نوروز موفق به کشف ۷۹ تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر مجاز از سطح استان شدند.

وی  اظهار کرد: در این طرح که از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ادامه داشت، بازرسان  دامپزشکی استان در قالب ۴۳ اکیپ ثابت و سیار توانستند این مقدار مواد خام دامی غیر بهداشتی را طی بیش از ۹ هزار و ۱۱۵ نوبت بازدید از رستوران ها، کشتارگاه ها، خودروهای حمل، قصابی ها، مرغ فروشی ها و سایر مراکز تولید، نگهداری، بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی کشف، ضبط و با اخذ دستور قضایی، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج نمایند.

زارع بیان کرد: پرونده ۱۵۵ مورد تخلف بهداشتی جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است و ۴۹ واحد متخلف نیز بدستور مقام محترم قضایی پلمب شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس در پایان با اعلام شماره تلفن پیامگیر ۱۵۱۲ و شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۷۹۲ از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده های خام دامی مراتب را سریعاً گزارش نمایند تا با متخلفین برابر ضوابط برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/9810004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول