اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رکورد تازه خودکشی در انگلیس؛ 1400 نفر ظرف سه ماه خودکشی کردند

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، میزان خودکشی در انگلیس با ثبت یکهزار و چهارصد مورد خودکشی ظرف سه ماه، رکورد تازه‌ای ثبت کرد.

رکورد تازه خودکشی در انگلیس؛ 1400 نفر ظرف سه ماه خودکشی کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنا بر آمار و ارقام اداره آمار ملی بریتانیا، با ثبت یکهزار و چهارصد مورد خودکشی ظرف سه ماه، میزان خودکشی در انگلیس رکورد تازه‌ای زده است.

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که ظرف دو سال، شمار افرادی که در انگلستان خودکشی کرده اند بیش از یک چهارم افزایش یافته‌اند.

این داده‌های جمع‌آوری شده، سه ماه پایانی ۲۰۱۹ را با همین بازه زمانی سال ۲۰۱۷ مقایسه کرده‌ است و نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که یکهزار و ۴۱۳ مرگ و میر ناشی از خودکشی در این بازه زمانی ثبت شده است.

بنا بر آمار و ارقام منتشر شده، میزان خودکشی در اواخر ۲۰۱۹ به ۱۱.۴ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر رسید که این بالاترین رقم در ۱۹ سال گذشته محسوب می‌شود.

این آمار و ارقام که هنوز نهایی نشده است نشان می دهد که ۷۴ درصد از میزان خودکشی در انگلیس به مردان مربوط می‌شود که در اغلب موارد بین ۵۰ تا ۵۴ سال سن داشتند.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که بیشترین آمار و ارقام خودکشی در انگلستان در شمال شرقی این کشور ثبت شده است که از هر ۱۰۰ هزار نفر، ۱۲.۸ نفر در بازه زمانی مذکور خودکشی کرده‌اند.

آمار و ارقام منتشر شده در لندن نیز معادل ۸.۴ خودکشی از بین هر ۱۰۰ هزار نفر و ۸.۵ خودکشی از هر ۱۰۰ هزار نفر در شمال غربی انگلیس می‌باشد.

طبق آمار و ارقام اداره ملی آمار بریتانیا، شمار زنانی که خودکشی کرده‌اند بین بازه ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹، افزایش ۱۶۰ موردی داشته است اما این در حالی است مردانی که در همین بازه زمانی در انگلیس خودکشی کرده اند بیش از ۷۰۰ مورد افزایش داشته است بررسی‌ها نشان می‌دهد که احتمال خودکشی در بین مردان انگلستان در مقایسه با زنان این کشور بیشتر است.

در آمار و ارقامی که در گذشته منتشر شده بود، در سال ۲۰۱۸، ۶ هزار و ۵۰۷ مورد خودکشی در بریتانیا ثبت شده بود که به طور میانگین ۱۱.۲ نفر از هر ۱۰۰ هزار نفر در این بازه خودکشی کرده بودند.

بنا به گزارش روزنامه دیلی‌میل، در حالی که دلایل دقیق افزایش خودکشی در انگلیس نامشخص است اما افزایش میزان خودکشی در میان مردان انگلیسی به مسئله نگران‌کننده تبدیل شده است.

طبق این گزارش، در سالهای اخیر، میزان خودکشی همچنین در میان جوانان انگلیسی نیز افزایش داشته است به طوریکه زنان زیر ۲۵ سال در رده سنی خود، رکورد بالاترین میزان خودکشی را  ثبت کردند.

گرچه آمار و ارقام منتشر شده شامل دوران شیوع کروناویروس در بریتانیا نمی‌شود اما بنا به گزارش دیلی‌میل، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین نفر طی هفته‌های اخیر در قرنطینه خودکشی کرده‌اند.

انتشار گزارش‌هایی مربوط به افزایش خودکشی در بین افراد در دوران قرنطینه در انگلیس، موجب شده است، بخش بهداشت ملی انگلیس یک خط تلفن ثابت برای ارائه خدمات سلامت روان به صدها هزار نفر از کارکنان کادر درمان در خط مقدم مقابله با کروناویروس راه‌اندازی کند.

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده تا روز گذشته (چهارشنبه)، یک میلیون ۵۱۹ هزار و ۵۷۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده و ۸۸ هزار و ۵۵۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. 

بنا به گزارش رسانه‌های انگلیسی، تا روز گذشته، ۶۰ هزار و ۷۳۳ مورد ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده و هفت هزار و ۹۷ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس ناشناخته از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول