اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

انسداد شبانه آزادراه تهران-شمال برای نصب تجهیزات/برف و باران در جاده ها

مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به انسداد شبانه منطقه یک آزادراه تهران-شمال تا ۱۵ خرداد به دلیل عملیات نصب سامانه های مدیریت راه و پایش تصویری، از بارش برف و باران در برخی جاده‌های کشور خبر داد.

انسداد شبانه آزادراه تهران-شمال برای نصب تجهیزات/برف و باران در جاده ها

ایمان محرابی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه ها اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در اغلب جاده‌ها روان است اما طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا مردم حتماً از انجام سفر خودداری کنند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی پلاک و بیمه نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، منطقه یک آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

* برف و باران در جاده‌های 15 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای فیروزکوه، هراز، کندوان و آزادراه قزوین-رشت و بارش باران در آزادراه تهران-شمال نشان می‌دهد.

محرابی نیا بیان کرد: در حال حاضر در جاده های استان های مازندران، تهران، همدان، البرز، زنجان، قزوین، مرکزی و قم شاهد بارش برف و باران هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها گفت: همچنین در برخی جاده های استانهای کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده است.

* کارگاه جاده‌ای و انسداد در آزادراه تهران-شمال

وی اظهار داشت: منطقه یک آزادراه تهران-شمال از روز ۲۰ فروردین ۹۹ تا ۱۵ خرداد ۹۹ از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد به دلیل عملیات راهداری، عملیات نصب سامانه های مدیریت راه، پایش تصویری و سیستم‌های هوشمند تاسیسات الکترو مکانیکال تونل ها، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج-چالوس، فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

* افزایش دو و نیم درصدی ترافیک جاده ها

محرابی نیا بیان کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و اطلاعات ۲۳۱۶ دستگاه تردد شمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها نسبت به روز قبل دو و نیم درصد کاهش دارد در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه ها ۱۹.۴ درصد و بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ ثبت شد.

* آزادراه‌های کرج-قزوین و کرج-تهران پرترددترین جاده کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آزاد راه‌های کرج-قزوین کرج-تهران و تهران کرج پرترددترین جاده‌های کشور بودند.

* انسداد ۱۳ جاده به دلیل سیلاب و نبود ایمنی

محرابی نیا با اشاره به اینکه ۱۳ جاده به دلیل سیلاب و نبود ایمنی در حال حاضر مسدود است، گفت: در این باره می‌توان به محورهایی نظیر رودبار-قلعه‌گنج، رودبار-کهنوج، منطقه چهار آزادراه تهران -شمال، جاده خرم آباد - پلدختر و محور شهداد-نهبندان اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول