اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«رونی» رمان نوجوانی که نظر نویسندگان را جلب کرد

«رونی یک پیانو قورت داده » عنوان رمانی است از تیمور آقامحمدی که این روز ها نظر نویسندگان کودک و نوجوان را به خود جلب کرده است.

«رونی» رمان نوجوانی که نظر نویسندگان را جلب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، رمان «رونی یک پیانو قورت داده» نوشته تیمور آقامحمدی، نویسنده همدانی است که به تازگی چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. این رمان روایت زندگی دختری به نام «رونی» است که دغدغه‌های مشترک بسیاری با دختران ۱۳ و ۱۴ ساله امروز جامعه ما دارد. او می‌کوشد به تنهایی از عهده مشکلات زندگی‌اش بربیاید، روی پای خود بایستد و با پذیرش شرایط جدید زندگی، آن را به درستی مدیریت کند.

در مدت کوتاهی پس از چاپ و انتشار این کتاب توجه مخاطبان و نویسندگان بسیاری به آن جلب شد که در ادامه برخی از آنها را می‌خوانیم:  

حمیدرضا شاه آبادی نویسنده و مدیر انتشارات مدرسه درباره این رمان گفت: این کتاب یکی از بهترین رمان‌های نوجوانی است که این روزها خوانده‌ام.

جعفر توزنده جانی نیز نظر خودش را درباره کتاب این‌چنین عنوان کرد: کم پیش آمده که رمان نوجوانی بخوانم و در آن به این اندازه تصوری واقعی از نوجوان ایرانی ببینم. رمان متفاوتی که تو را درگیر می‌کند و هرگز از یادت نمی‌رود.

غلامرضا بکتاش نویسنده و شاعر کودک و نوجوان: رمانی است در ستایش زندگی، عشق و موسیقی کتابی که بعد از مدت‌ها مرا شگفت‌زده کرد.

علی‌اصغر عزتی پاک: من شیفته روایت و لحن استادی نویسنده در تسلط کم مانند بر ذهن و زبان یک نوجوان امروزی شدم.

سیدمیثم موسویان: رونی شخصیتی است که حالا حالاها از یادها نمی‌رود و آمده تا بخشی از حافظه داستانی ما باشد.

این رمان از تولیدات دفتر ادبیات داستانی مرکز آفرینش‌های ادبی است که در ۱۴۸ صفحه در قالب شش فصل برای گروه سنی بالای ۱۳ سال توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول