اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم برای ماه رمضان/ بازار شکر شیرین می‌شود

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم برای ماه رمضان خبر داد و گفت: ۱۵۰ تن شکر برای این ایام پیش‌بینی شده که در بسته‌های سه کیلویی با قیمت مناسب به مردم عرضه خواهد شد.

ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم برای ماه رمضان/ بازار شکر شیرین می‌شود

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده در زمینه فعالیت واحدهای صنفی اظهار کرد: ستاد ملی کرونا این موضوع را 23 فروردین اعلام خواهد کرد.

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه اگر قرار بر فعالیت واحدهای صنفی باشد، پروتکل‌های بهداشتی لازم تهیه و به آنها ابلاغ می‌شود، تصریح کرد: قطعا فعالیت‌ها به گونه‌ای خواهد بود که از شیوع کرونا ویروس جلوگیری شود.

وی به بازرسی مستمر از واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: در این راستا بازرسان به صورت مستمر در دو نوبت صبح و عصر بر فعالیت آنها نظارت کرده و در این رابطه تذکرات لازم داده شده و تعهد، اخطار، پلمب نیز داده شده است.

فغفوری در ارتباط با فعالیت واحدهای صنعتی نیز اینطور توضیح داد: با توجه به وجود ابلاغیه ملی منع فعالیت صنفی تا زمان اعلام شده توسط دولت، عنوان کرد: هیچ محدودیتی بر فعالیت واحدهای صنعتی وجود ندارد.

فغفوری همچنین به تأمین اقلام مورد نیاز مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: همه اقلام اساسی مورد نیاز مردم در این ایام تهیه و ذخیره سازی شده است و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از اقلام مورد نیاز مردم استان شکر بود، افزود: ۱۵۰ تن شکر برای این ایام پیش‌بینی شده که در بسته‌های سه کیلویی با قیمت مناسب به مردم عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول