اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جوانان گنبدی تاریخ‌سازی کردند/ تعظیم کرونا در برابر عزم جوانان

فرماندار گنبدکاووس با تقدیر از حضور فعال و پرشور جوانان گنبدی در عرصه مبارزه با کرونا، گفت: شما جوانان گنبدی تاریخ‌سازی کرده و موجب شدید کرونا در برابر عزمتان تعظیم کند.

جوانان گنبدی تاریخ‌سازی کردند/ تعظیم کرونا در برابر عزم جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، جوانان شهرستان گنبدکاووس با شیوع کرونا در قالب پویش همدلی سمن‌های جوان به وسط میدان آمدند و به سهم خود اتفاقات مثبت بسیاری را رقم زدند و از همین رو عبدالقدیر کریمی فرماندار گنبدکاووس در هفته جوان برای بازدید از روند فعالیت‌های این پویش و تبریک هفته جوان به این عزیزان با حضور در دفتر پویش همدلی سمن‌های جوان گنبدکاووس از نزدیک با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

* مردم زحمات شما را فراموش نخواهند کرد

فرماندار گنبدکاووس در این دیدار ضمن تقدیر از حجم انبوه فعالیت‌های پرثمر سمن‌های جوان این شهرستان در عرصه مبارزه با کرونا، اظهار کرد: انصافا شما جوانان در گنبدکاووس کار بزرگی را انجام دادید و یک بار دیگر نشان دادی که اگر به جوانان اعتماد شود صحنه‌های بی‌نظیری را خلق خواهید کرد.

عبدالقدیر کریمی با اشاره به برخی از طرح‌های اجرا شده توسط سمن‌های جوان شهرستان گنبدکاووس، افزود: وقتی برخی از این طرح‌ها را در جلسات استانی طرح می کردم همه همکارانم در سایر شهرستان‌ها شما جوانان را به دلیل اجرای این طرح‌های مبتکرانه و خلاقانه تشویق و تحسین می‌کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نقاط قوت پویش همدلی سمن‌های گنبدکاووس حفظ وحدت و انسجام میان گروه‌های مردمی بود، خاطرنشان کرد: من به طور کامل می‌دانم که شما جوانان با وجود اختلاف سلیقه با برخی از پویش ها و حتی با تحمل برخی ناملایمات باز هم با قدرت مسیر خود را بدون حاشیه طی کردید.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان آماده هرگونه همکاری و حمایت از شما جوانان هستم، گفت: از اینکه در هفته جوان توفیق حضور در جمع شما آن هم در زمان تلاش برای خدمت به مردم را پیدا کردم بسیار خرسندم و یقین دارم مردم زحمات شما را فراموش نخواهند کرد.

* در محضر خدا و مردم رو سفید شده‌ایم

نماینده سمن‌های جوان شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های فرماندار شهرستان از جوانان و اعتمادی که به آنها در مسیر مبارزه با کرونا شده است، اضافه کرد: روز ابتدای راه‌اندازی پویش همدلی سمن‌های گنبدکاووس به فرماندار محترم اطمینان دادم که در محضر خداوند، مردم و ایشان رو سفید خواهیم شد که الحمدالله به نسبت اقدامات خوبی را صورت دادیم.

مهدی باقریان با تشریح اقدامات این پویش در 24 محور عملیاتی و نتایج درخشان آن، گفت: تمامی این موفقیت‌ها حاصل همت بالای جوانان گنبدکاووس در 6 سازمان مردم‌نهاد است که برای خدمت به همشهریان خود هم قسم شده و از صمیم جان در این مسیر مجاهدت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پس از آنکه در حوزه تهیه بسته‌های بهداشتی، تولید ماسک و گان، فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و همچنین فراخوان بخشش اجاره منازل و اماکن تجاری گام‌های بزرگی را برداشتیم فاز بعدی فعالیت را آغاز کردیم، تصریح کرد: در فاز دوم فعالیت‌ها بیشتر نگاهمان را به حوزه معیشت مردم معطوف کرده‌ایم.

گفتنی است در این دیدار حجت‌الله یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان، فرهاد شیبک معاون سابق فرماندار و از اعضای فعال سمن‌های جوانان و سید محمد حسینی مشاور اجتماعی فرماندار گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول