اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب جمهوری‌خواه خلق ترکیه: اردوغان دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات است

رئیس حزب جمهوری‌خواه خلق ترکیه، رئیس جمهور این کشور را دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات خواند.

حزب جمهوری‌خواه خلق ترکیه: اردوغان دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کمال قلیچ‌‌داراوغلو» رئیس حزب جمهوری‌خواه خلق ترکیه، روز پنجشنبه، ضمن انتقاد از رفتار سیاسی  «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه و مواضع او در قبال منتقدانش، تصریح کرد او  دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات است.

رئیس حزب جمهوری‌خواه خلق ترکیه در گفت‌و‌گو با شبکه «دوار» ترکیه در این خصوص گفت: «اردوغان با اقدامات و رفتار سیاسی خود ثابت کرده است که دشمن دموکراسی، آزادی مطبوعات و آزادی بیان است».

کمال قلیچ‌داراوغلو در ادامه وجود صدها روزنامه‌نگار، سیاستمدار و فرهیخته در زندان‌‌های این کشور را «حقیقتی تلخ» خواند و گفت که آنها تنها به علت چیزهایی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی گفتند و نوشتند، زندانی هستند.

در همین ارتباط، رهبر حزب «خوب» در پارلمان ترکیه، پیشتر، با انتقاد شدید از اقدامات رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور پس از اهانت به هیأت سیاسی ترکیه در روسیه، خطاب به او گفت «ننگ بر تو، ننگ بر تو» تو شرافت ما را پایمال کردی (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول