اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تلاش برای ارتقای خدمات و سرویس های مخابراتی

سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، با عنوان((سال جهش تولید)) گفت: باید همه تلاش خودر ا برای ارتقای خدمات و سرویس‌های مخابراتی انجام دهیم و تهدیدات شرایط موجود را که به علت شیوع گسترده ویروس کرونا رخ داده است، با کار و کوشش بیشتر به خدمت تبدیل کنیم..

لزوم تلاش برای ارتقای خدمات و سرویس های مخابراتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل روابط عمومی مخابرات استان زنجان، نخستین جلسه پایش شاخصها و بررسی دلایل انحراف شاخصها و شرح برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی سال 99 با حضور مدیران و روسای ادارات ستادی و روسای مخابرات شهرستانهای مخابرات منطقه زنجان ، بصورت آنلاین تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، همایون دلجویی، سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، با عنوان((سال جهش تولید)) اظهار داشت: باید تمام تلاش خودر ا برای ارتقای خدمات و سرویس‌های مخابراتی انجام دهیم و تهدیدات شرایط موجود را که به علت شیوع گسترده ویروس کرونا رخ داده است، با کار و کوشش بیشتر به خدمت تبدیل کنیم.

 دلجویی به شرایط حال حاضر کشور(ویروس کووید 19) اشاره کرد و  افزود: به منظور رعایت بهداشت عمومی و رعایت حال همکاران در شرایط فعلی و همچنین در راستای دولت الکترونیک و استفاده از امکانات فناوری برای رفاه حال مردم و بهره‌گیری از مزایای آن برای شرکت و با الگوگیری از بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه انحام امور اداری بصورت الکترونیکی و با استفاده از فضای مجازی و با توجه به وجود همکاران متخصص در حوزه‌های فناوری لازم است مطالعات لازم به منظور انجام تمام و یا بخشی از فرایندهای موجود بصورت الکترونیکی و در نتیجه کاهش نیاز به حضور متقاضی و مشترک برای اخذ خدمات انجام شود.

وی ادامه داد: مدیران حوزه‌ها فعالیت‌هایی را که قابلیت دورکاری دارند را شناسایی و پیشنهادهای خود را با لحاظ موارد امنیت اطلاعات در مقابل هک و نفوذ و... بصورت شفاف به معاونت منطقه ارائه کنند تا پس از بررسی‌های تخصصی، موارد لازم احصاء و در مواقع مورد نیاز عملیاتی شود.

روسای ادارات ستادی(در ادامه این جلسه،.گزارش‌های کمیته تضمین درآمد،در حوزه های تلفن ثابت،سیار و دیتا توسط خلیل حسنی، مدیر مالی مخابرات منطقه زنجان ارائه شد.

کامل کردن اطلاعات شناسه شاهکار مشترکین تلفن ثابت افزایش مشترکین WLL و افزایش دایری ADSL و VDSL اقدامات انجام شده حوزه  تجاری بود که علی احمدی،مدیر تجاری به بیان گزارش عملکرد آنها پرداخت.

تعیین تکلیف صورت وضعیت قطعی قراردادهای طرحهای اختصاصی، دایره FTTH، تعیین تکلیف مانده متقاضیان در شهرستانها، برگزاری جلسات کاهش میزان لاوصولی، ارائه تحلیل از دلایل بالا بودن زمان رفع و همچنین پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه 195 و شاخص DNS از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول