اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

کمک نقدی کارگزاران ایرانی در روسیه به مردم ایران به منظور مبارزه با کرونا

سفارت ایران از جمع‌آوری کمک ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی توسط دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت و نهادهای ایرانی مستقر در مسکو برای کمک به مردم ایران به منظور مقابله با کرونا خبر داد.

کمک نقدی کارگزاران ایرانی در روسیه به مردم ایران به منظور مبارزه با کرونا

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس٬ سفارت ایران در مسکو اعلام کرد: جمعی از کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در روسیه شامل دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران و نهادهای ایرانی مستقر در مسکو کمک نقدی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای کمک به مردم ایران در زمان مقابله با بیماری کرونا جمع آوری کردند.

در این اطلاعیه آمده است: در این روزها که با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران ارسال تجهیزات پزشکی و بهداشتی به ایران برخلاف ادعای دولتمردان کاخ سفید شامل تحریم است و دشوارتر از هر زمانی شده است، آحاد ملت ایران به مانند همیشه با همت و غیرت خویش تلاش می‌کنند تا بر این بیماری فراگیر غلبه کنند. بی شک در این روزهای سخت، دل‌های خدمتگزاران نظام در خارج از کشور علی الخصوص کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با مردم ایران در سرتاسر کشورمان است و این حرکت تلاشی در جهت نشان دادن همبستگی ملت ایران در اقصی نقاط جهان است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در این خصوص اعلام کرد که در تلاش است تا کمک‌های نقدی جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان ممکن به دست هموطنان ایرانی برسد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول