اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مراسم چهلم درگذشت حجت الاسلام احمد خسروی آنلاین برگزار شد

مراسم چهلمین روز درگذشت طلبه و مجاهد جهادی، مرحوم حجت الاسلام احمد خسروی که بر اثر عارضه حاد تنفسی در روزهای پایانی سال ۹۸ درگذشته بود، به شکل آنلاین برگزار شد.

مراسم چهلم درگذشت حجت الاسلام احمد خسروی آنلاین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم چهلمین روز درگذشت طلبه جهادی، مرحوم حجت الاسلام احمد خسروی، ملقب به شیخ احمد خسروی، به صورت آنلاین برگزار شد.

در این مراسم که در صفحه اینستاگرام مرحوم شیخ احمد خسروی آغاز گردید، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به ضرورت صبر بر بلایا و مشکلات اظهار کرد: از عالم تا خاتم، همه دچار ابتلاء‌و بلا و آزمایش می‌شوند و در این برهه آزمایش بزرگی برای بندگان الهی شکل گرفته است.

این خطیب برجسته به ضرورت ایجاد آمادگی فردی و اجتماعی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از کارهایی که مرحوم شیخ احمد خسروی به آن مشغول بود، کمک به افراد بی بضاعت و توانمند سازی آنها بود. به جاست کار این مرحوم در ایام با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در فرمایشات روز نیمه شعبان خود بر ضرورت همدلی و رزمایش کمک به مردم در ماه مبارک رمضان اشاره کردند و این یک آزمون ولایت مداری نیز هست و باید به کمک محرومان و افراد بی بضاعت بشتابیم.

مومنی تصریح کرد: مرحوم شیخ احمد خسروی از جمله کسانی بود که به طور فردی نیز خود را برای کارهای خیر آماده می‌کرد و از دوران نوجوانی در هیئات مذهبی حاضر بود و حتی تا روز قبل از بستری شدن نیز به امور و رسیدگی به بیماران اشتغال داشت.

پس از سخنان حجت الاسلام و المسلمین مومنی، کربلایی عباس خسروی، از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی پرداخت.

این مراسم برای عمل به توصیه‌های بهداشتی کاملا به شکل آنلاین برگزار شد و با استقبال خوبی از روبرو شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول