اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خیرین به پویش «همدلی» بپیوندند/ تهیه 50 هزار بسته معیشتی برای آسیب‌دیدگان از کرونا در کرمانشاه

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پویش همدلی با مشارکت خیرین، 50 هزار بسته معیشتی 200 هزار تومانی برای حمایت از افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، تهیه خواهد شد.

خیرین به پویش «همدلی» بپیوندند/ تهیه 50 هزار بسته معیشتی برای آسیب‌دیدگان از کرونا در کرمانشاه

فرزین معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان پس از اجرای طرح غربالگری در ورودی شهر و تب‌سنجی و توزیع رایگان ماسک بین ادارات و ارگان‌های مختلف در راستای توزیع پکیج‌های بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار گام‌های مهم و موثری برداشته است.

وی ادامه داد: پکیج‌های بهداشتی از جمله دستکش و ژل ۱۶۰ میلی با هزینه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تهیه شده و از تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه در مناطق محروم و حاشیه‌ای استان به صورت منظم، منسجم و برنامه‌ریزی شده با مراجعه داوطلبان این جمعیت به درب منازل توزیع می‌شود.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش همدلی در استان خبر داد و گفت: بنا بر تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، ۵۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی برای حمایت از افراد نیازمند و آسیب‌دیده ازکرونا که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند طی پویش همدلی با مشارکت خیرین و هم‌استانی‌های نوعدوست تهیه خواهد شد.

وی از خیرین خواست، کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری #(۰۸۳۳)کد استان *۱۱۲* به شماره حساب جمعیت هلال احمر کارت به کارت کنند و افزود: طی روزهای آینده شماره حسابی مختص این پویش اعلام خواهد شد.

معتمدی اضافه کرد: پکیجی دیگر شامل ژل و دستکش برای بیماران خاص استان در حال بسته‌بندی است که  به‌زودی به دست آن‌ها خواهد رسید.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول