اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

موش و گربه‌بازی در اینستاگرام/ پرفروش‌ترین کتاب کودک به فضای مجازی رفت

بسته مجازی «سیری در ادبیات کهن فارسی» از شنبه 23 فروردین ماه، با هدف ارتقاء فرهنگ مطالعه در کودکان و نوجوانان به همت کتابخانه شهید جهان آرا، در اینستاگرام فرهنگسرای سرو منتشر شد.

موش و گربه‌بازی در اینستاگرام/ پرفروش‌ترین کتاب کودک به فضای مجازی رفت

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۶ در فضای مجازی، این بار به همت کتابخانه شهید جهان آرا، بسته مجازی «سیری در ادبیات کهن فارسی» از شنبه ۲۳ فروردین تا ۹ اردیبهشت در اینستاگرام فرهنگسرای سرو به @farhangsara_sarv منتشر می‌شود.

پیوند بیات رئیس کتابخانه جهان آرا گفت: با توجه به فرصت پیش آمده برای استفاده بهتر و بیشتر از فضای مجازی، این برنامه با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با شعرا، نویسندگان شاخص ادبیات فارسی و ایجاد عادت به مطالعه در این گروه سنی برگزار خواهد شد.

وی همچنین درباره عناوین و نویسندگان کتاب‌های برگزیده برای ارائه در این بسته مجازی افزود: مجموعه کتاب‌های شاهنامه فردوسی به نثر اثر علی شاهری از نشر چشمه، مجموعه کتاب‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب اثر ماندگار مرحوم مهدی آذر یزدی از انتشارات امیرکبیر، مجموعه کتاب‌های تازه‌هایی از ادبیات کهن از نشر پیدایش و آثاری از نویسندگان برجسته ادبیات کودک و نوجوان همچون مهدی شجاعی، مصطفی رحماندوست و عرفان نظر آهاری از جمله کتاب ها و نویسندگانی هستند که در این بسته مجازی معرفی خواهد شد.

به گزارش فارس،‌ کتابخانه شهید جهان آرا واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، خیابان جهان آرا، خیابان ۵۹ غربی با شماره ۸۸۶۰۲۳۵۸ آماده پاسخگویی به شهروندان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول