اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک ۱۵ میلیارد ریالی صنایع و معادن سمنان برای مقابله با کرونا

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنایع و معادن این استان برای مقابله با کرونا حدود ۱۵ میلیارد ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

کمک ۱۵ میلیارد ریالی صنایع و معادن سمنان برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست با جمعی از صاحبان صنایع استان سمنان اظهار کرد: به‌منظور مقابله با ویروس کرونا در حدود ۱۵ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات و اقلام بهداشتی از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به واحدهای درمانی، بیمارستان‌ها و ستادهای مردمی مبارزه با کرونا اختصاص‌ یافته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط صنایع و معادن استان سمنان در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن تصریح کرد: در حدود هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به‌صورت غیرنقدی و ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا از قبیل محلول‌های ضدعفونی‌کننده، ماسک، البسه پزشکی و سایر اقلام بهداشتی است که توسط واحدهای تولیدکننده این محصولات به بیمارستان‌ها، مؤسسات خیریه و نهادهای دولتی و مردمی اهدا شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: همچنین بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به‌صورت نقدی توسط واحدهای صنعتی و معدنی به ستادهای مردمی مبارزه با کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اختصاص یافته است.

تشنه‌دل خاطرنشان کرد: برخی واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی استان سمنان نیز با تغییر خط تولید خود به محصولات بهداشتی و یا افزایش ظرفیت در جهت رفع نیازهای مردم به اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی کرده‌اند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول