اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بخشی از جاده اصلی تهران- مشهد مسدود شد

رئیس پلیس راه استان سمنان از انسداد بخشی از جاده اصلی تهران- مشهد به علت آب‌گرفتگی خبر داد.

بخشی از جاده اصلی تهران- مشهد مسدود شد

سرهنگ تقی کبیری، رئیس پلیس راه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: محور میامی به سبزوار بنا به درخواست اداره کل مدیریت بحران استان خراسان رضوی و به دلیل سیل‌گرفتگی مسدود شده است.

وی تصریح کرد: سیل عصر امروز در جاده سبزوار به سمت میامی در حوزه استان خراسان رضوی رخ داد که سبب آب‌گرفتگی سطح جاده و مسدود شدن این محور شد.

به گزارش فارس؛ محور میامی به سبزوار بخشی از جاده اصلی تهران به مشهد است و ممنوعیت تردد در محور سبزوار- تهران به دلیل آب‌گرفتگی عصر امروز اعمال شده بود.

معاونت اجتماعی پلیس سبزوار نیز اعلام کرد که در پی بارش نزولات آسمانی، عصر امروز جاده سبزوار ـ تهران به دلیل آب‌گرفتگی شدید از میدان سربداران مسدود شده و تردد در این محور ممنوع است.

به گزارش فارس؛ کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول