اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی 14 طرح هادی روستایی در کوهرنگ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای 14 طرح هادی روستایی در شهرستان کوهرنگ کلنگ‌زنی شد و 4 طرح هادی روستایی به بهره‌برداری ‌رسید.

کلنگ‌زنی 14 طرح هادی روستایی در کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، سهراب رئیسی ضمن تبریک افتتاح دهه حساب 100 حضرت امام(ره) و تأسیس بنیاد مسکن گفت: به همین مناسبت در شهرستان کوهرنگ اجرای 14 طرح هادی روستایی کلنگ‌زنی شد و 4 طرح هادی روستایی به بهره‌برداری ‌رسید.

وی افزود: اجرای طرح هادی روستاهای دورک علیا، دورک سفلی، سیف‌آباد، شهرک میهه، روستای کوی شهید بهشتی، دهناش، صفاآباد، قنبرسینی، گردو سفلی، میان‌رودان، نصیرآباد، نیکان، خسروآباد و مازه سوخته با 45 میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین اجرای طرح هادی روستای گزستان، دزک سفلی، نصیرآباد و ملک‌آباد نیز با 16 هزار و 819میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید و این پروژه‌ها زمینه اشتغال 196 نفر را در طول دوره اجرای طرح فراهم کرده است.

رئیسی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که بخش عمده فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف در روستاها متمرکز کرده و این موضوع آنقدر برای بنیاد اهمیت دارد که در اساسنامه خود بر مشارکت مردم تاکید فراوان شده است.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظایف متنوعی در عمران و آبادانی روستاها دارد که مهم‌ترین آن‌ها که پایه و اساس اجرای کارهای عمرانی است طرح هادی روستایی است؛ لازم به ذکر است زمان افتتاح رسمی این پروژه‌ها بعد از شکست کرونا اعلام خواهد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول