اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی، خواستار تمدید مهلت شد

«بنی گانتز» رهبر ائتلاف «آبی-سفید» رژیم صهیونیستی در حالی که مهلت او برای تشکیل کابینه جدید فردا دوشنبه به اتمام می‌رسید، از رئیس رژیم صهیونیستی تمدید دو هفته‌ای این مهلت را خواستار شد.

مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی، خواستار تمدید مهلت شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال کشیده شدن انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی به دور چهارم تشدید شده، مامور تشکیل کابینه این رژیم در آستانه اتمام مهلتش برای تشکیل کابینه، خواستار تمدید دو هفته مهلت شد. 

به نوشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، بنی گانتز رهبر ائتلاف آبی-سفید رژیم صهیونیستی که پیشتر از سوی «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی مامور تشکیل کابینه شده بود، از ریولین خواسته که مهلت او برای تشکیل کابینه ائتلافی را دو هفته تمدید کند.

انتشار این خبر در شرایطی صورت گرفته که مهلت گانتز برای تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی فردا دوشنبه به اتمام می‌رسد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر و گزارشی درباره پاسخ مثبت یا منفی «رووین ریولین» رئیس این رژیم به درخواست گانتز برای تمدید مهلت تشکیل کابینه منتشر نکرده‌اند.

با این وجود، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته از احتمال شکست احزاب سیاسی در این رژیم برای تشکیل کابینه و احتمال کشیده شدن انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی به دور چهارم خبر دادند.

در همین ارتباط، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلافات گانتز و بنیامین نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی در این رژیم از دو سناریو صحبت کرد:

۱- درخواست برای تمدید مهلت تشکیل کابینه و ۲- رجوع ریولین رئیس رژیم صهیونیستی به پارلمان این رژیم برای تعیین تکلیف تشکیل کابینه. 

در صورت ناکامی پارلمان برای تعیین فرد مامور به تشکیل کابینه در مهلت ۲۱ روزه، باید در فلسطین اشغالی برای چهارمین بار انتخابات پارلمانی برگزار شود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول