اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع اعلام شد

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساعت 24 روز پنجشنبه 28 فروردین را آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی اعلام کرد.

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، احمد جنیدی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساعت 24 روز پنجشنبه 28 فروردین را آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی اعلام کرد.

وی افزود: مشاغل پرخطر در تهران و سایر شهرستان ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی باید  در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی – سینما‌ها - جشنواره‌ها و نمایشگا‌های هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود.

جنیدی افزود: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: توصیه می شود همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و غیره و همه خدمات از جمله بیمارستان ها، داروخانه ها مطب ها، ازمایشگاه ها، مراکز فیزیوترابی، پیشخوانها، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاهها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و تاکید می گردد ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول