اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف باند فساد مالی در یکی از ادارات ملایر / تحصیل ۲۰ میلیارد ریال مال نامشروع

دادستان ملایر از کشف باند فساد مالی در یکی از ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام مجرمانه متهمان مبلغی حدود ۲۰ میلیارد ریال به‌صورت نامشروع از سوی متهمین تحصیل شده است.

کشف باند فساد مالی در یکی از ادارات ملایر / تحصیل  ۲۰ میلیارد ریال مال نامشروع

سعید احمدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه در پی تحقیقات صورت گرفته در خصوص فساد مالی در یکی از ادارات دستگاه قضایی شهرستان وارد عمل شد اظهار کرد: با اعلام کشف باند فساد در حال حاضر ۲۰ متهم در این پرونده شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از متهمان از کارکنان این اداره هستند گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر متهمان در این پرونده ادامه دارد؛ ضمن اینکه متهمین  به دادسرا احضار  شدند و چند نفر از آن‌ها با قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.

دادستان ملایر افزود: این افراد با اسناد جعلی اقدام به دریافت تسهیلاتی بانکی کرده‌اند که برخلاف مجوزهای قانونی در خصوص محل تخصیص آن بوده است ضمن اینکه متهمان هیچ‌کدام شرایط قانونی برای دریافت تسهیلات را نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه در این زمینه با این اقدام مجرمانه مبلغی حدود ۲۰ میلیارد ریال به‌صورت نامشروع از سوی متهمین تحصیل شده است گفت: دستگاه قضا برخورد با مفسدان اقتصادی را در اولویت دارد و با آنها به شدت برخورد می‌کند.

احمدی‌فر با اشاره به اینکه در حال حاضر تا روشن شدن زوایای جدید این پرونده بازجویی و تحقیقات ادامه دارد تأکید کرد: با تکمیل اطلاعات پرونده خبرهای جدید به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به پرونده یکی از اعضای شورای شهر ملایر به همراه یک تن از اعضای خانواده وی  به اتهام انتقال مال غیر (در حکم کلاهبرداری) گفت: در حال حاضر  با قرار وثیقه این فرد آزاد شده و پرونده این اتهام نیز در شرف تکمیل است که با تکمیل این پرونده نیز اخبار آن به سمع و نظر مردم و همشهریان خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول