اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

300 هزار بسته غذایی ویژه خانوارهای نیازمند تأمین شد

استاندار خوزستان گفت: به دلیل شیوع کرونا کسب درآمد برای افراد روزمزد مختل شده است به همین دلیل مقرر شد 300 هزار بسته غذایی تأمین و در اختیار خانوارهای نیازمند حمایت قرار داده شود.

300 هزار بسته غذایی ویژه خانوارهای نیازمند تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صبح امروز در حاشیه برگزاری اولین نشست قرارگاه انفاق و مواسات استان خوزستان، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا کسب درآمد برای افراد روزمزد مختل شده است به همین دلیل مقرر شد 300 هزار بسته غذایی تأمین و در اختیار خانوارهای نیازمند حمایت قرار داده شود.

وی افزود: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مغازه‌ها بسته و دست‌فروشان جمع‌آوری شدند که منجر به ایجاد مشکل برای کسب درآمد افراد روزمزدشده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به تصمیماتی که به دلیل وجود کرونا گرفته شده است ترددهای بین‌شهری، درون‌شهری، درون استانی و خارج از استان محدود شده است.

وی گفت: اکنون حدود 220 هزار بسته غذایی آماده شده است و 80 هزار بسته غذایی دیگر نیز توسط دیگر سازمان‌ها تهیه می‌شود و در یک قرارگاه واحد در اختیار خانواده‌ها قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول