اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جمعیت هلال احمر «جم» مقام اول جشنواره احسان کشور را کسب کرد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم از کسب رتبه اول کشوری از بین شعب جمعیت هلال احمر در جشنواره ملی احسان خبرداد.

جمعیت هلال احمر «جم» مقام اول جشنواره احسان کشور را کسب کرد

احمد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: نتایج سومین دوره جشنواره ملی سرود و ‌تئاتر کانون‌های دانش آموزی هلال احمر اعلام شد که اعضا کانون‌های دانش آموزی شهرستان جم توانستند به نتایج درخشان در سطح کشوری دست پیدا کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم افزود: جشنواره احسان با موضوع سرود، نمایش و خاطره‌گویی در دو مقطع سنی ۵ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار شد که هدف از این جشنواره آشنایی دانش آموزان با فرهنگ احسان، نیکوکاری و نوع دوستی است که شهرستان جم توانست مقام اول این جشنواره را کسب کند.

وی با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جم برای همراهی و همکاری و ترغیب دانش آموزان جهت نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری با ابراز امیدواری گفت: با این برنامه‌های فرهنگی بتوانیم جامعه‌ای نیکوکار و سالم و بدون از هر گونه آسیب اجتماعی و فقر داشته باشیم.

یزدانی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان جم در دومین دوره جشنواره احسان نیز به نتایج درخشانی دست یافته بود تصریح کرد: در سومین دوره این جشنواره دبیرستان شهید باقری در رشته نمایش و مجتمع نخبگان در رشته خاطره‌گویی هر دو از شهرستان جم مقام اول کشور را کسب کردند.

وی افزود: مقام دوم و چهارم خاطره‌گویی نیز توسط دبستان امید ایران و مقام سوم خاطره‌گویی بانوان نیز توسط دبیرستان حضرت مریم شهرستان جم کسب شد و در مجموع، شهرستان جم با ۳۲۸ عدد آثار ارسالی، همدان با ۵۶ و استان قم با ۳۹ اثر موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول