اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست باشگاه پارس جنوبی: 50 درصد پول بلوکه شده را گرفتیم/ به خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس خوشبین هستیم

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت: 50درصد پول بلوکه شده را دریافت کردیم و امیدواریم با مساعدت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، بقیه آن را هم دریافت کنیم.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی: 50 درصد پول بلوکه شده را گرفتیم/ به خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس خوشبین هستیم

مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت فعلی پارس جنوبی جم اظهار داشت: پارس جنوبی جم آماده و قبراق منتظر است که شروع تمرین‌ها اعلام شود. اولین تیمی که تمرینات سایبری را شروع کرد ما بودیم. آمادگی بدنی تیم قبل از تعطیلی بازی ها عالی بود و تمریناتی که الان در خانه انجام می‌دهند در حد گرم کردن است و اصل تمرینات باید در زمین باشد، با این حال من از عمل کرده بازیکنان و کادرفنی رضایت دارم.

مرادی در خصوص انتقاد چند روز پیش باشگاه شاهین از هومن افاضلی و اینکه به نظر می‌رسد بین دو تیم شاهین و پارس‌جنوبی اختلافی به وجود آمده، اظهار داشت: ما هیچ اختلافی با شاهین نداریم. شاهین تیم شهر و استان من است و این تیم را هم دوست دارم. هومن افاضلی هم انسان بسیار خوب و شریفی است. او در مورد شاهین صحبت نکرد. صحبت‌های او به خاطر کرونا و بیماری بود و گفت که زودتر تکلیف لیگ و این تعطیلی را تعیین کنید. افاضلی نگفت که تیم شاهین را به عنوان تیم آخر به لیگ دسته اول بفرستند. منظورش این نبود و صحبتش کلی است.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی در مورد کمک وزارت نفت به این باشگاه که بلوکه شده بود، عنوان کرد: ما 50درصد این پول یعنی 5میلیارد را دریافت کردیم و به وسیله آن مطالبات بازیکنان را تا 50درصد دادیم، 80درصد از مطالبات افرادی که باعث باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شده بودند را پرداخت کردیم و بدهی‌های بازیکنان گذشته را هم دادیم. در کل در حدود 60-50درصد بدهی ها را پرداخت کردیم. این پول کمک وزارت نفت به ما است و در اداره ورزش و جوانان مانده بود.  با مساعدت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، بقیه آن را هم دریافت کنیم. امیدواریم با تدابیر استاندار که همیشه کنار و همراه  ما بوده، مدیرعامل منطقه ویژه و همچنین مسئولین استان و شهر جم بتوانیم مشکلات تیم را کمتر کنیم تا بازیکنان و کادر فنی دیگر دغدغه پول و امکانات نداشته باشند و تنها دغدغه آنها بازی در زمین چمن باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی حکم مدیرعاملی در باشگاه پارس‌جنوبی صادر می‌شود، اظهار داشت: فعلا مشغول انجام کارها و امورات باشگاه هستم و مهم نیست که مدیرعامل یا سرپرست باشم.

وی در مورد تعیین ترکیب سرانجام لیگ برتر عنوان کرد: با اعلام دکتر خلیلیان تمرینات قطعا تا تاریخ 2/10 تعطیل است و من نمی‌دانم چقدر فرجه می‌دهند تا تیم‌ها بتوانند بدنسازی مجدد کنند و به کوران مسابقات برگردند. سلامت حرف اول را می‌زند و ما ورزش می کنیم که سالم باشیم اما تمرین کردن در این روزها خطرآفرین است و باید فکری به حال آن کرد. اگر کرونا در حال لطمه زدن به ورزش و فوتبال ما است باید مسابقات را تعطیل کنیم تا زمانی که همه چیز عادی شود و بتوانیم بازی ها را با حضور تماشاگران برگزار کنیم.

مرادی در مورد نحوه اتمام لیگ نوزدهم تصریح کرد: مسئولان فدراسیون باید برای این قضیه فکری کنند. اگر بخواهیم این لیگ را فشرده تمام کنیم و لیگ بعدی را هم فشرده شروع کنیم، نباید به فکر استراحت بازیکنان، زمان نقل و انتقالات و فاصله دو لیگ از هم باشیم؟ بهتر است لیگ نوزدهم را تمام کنیم و به سراغ لیگ بعدی برویم.

وی در مورد تعیین قهرمان لیگ برتر در فصل نوزدهم گفت: در این مورد نظری ندارم و فدراسیون هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می‌گذاریم.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی در در مورد موضوع خصوصی شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه ممکن است این اتفاق مشکل حق پخش را برای کلیه باشگاه های فوتبال برطرف کند، اظهار داشت: ما به این مساله خوشبین و امیدواریم. چه کسی از حق پخش بدش می‌آید؟ ان‌شاالله با توجه به مشکلاتی که تیم ها دارند این مشکل حل شود تا حداقل پولی به آن‌ها تزریق شود و درآمدی داشته باشند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول