اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت مجتمع‌های بین‌راهی با 20 درصد ظرفیت/ پیگیر جبران خسارت‌ها هستیم

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در نوروز امسال 20 درصد از ظرفیت مجتمع‌های بین راهی در استان اصفهان فعال بود.

فعالیت مجتمع‌های بین‌راهی با 20 درصد ظرفیت/ پیگیر جبران خسارت‌ها هستیم

محمدعلی صلواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برنامه‌ریزی مفصلی برای آمادگی مجتمع‌های بین‌راهی برای نوروز ۹۹ داشتیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا رویکرد برنامه‌ها تغییر کرد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی ترددها در استان اصفهان افزود: با وجود این بازدیدها از پیش از عید شروع شد تا مطمئن بشویم مجتمع‌ها میزبانی مناسبی از مسافران محدودی که در جاده‌ها بودند، داشته باشند.

وی در خصوص رعایت نکات بهداشتی در این مراکز، با کید بر این که به صورت روزانه با مجتمع‌ها مکاتبه داشتیم، تصریح کرد: ضدعفونی کردن محل‌های سوخت‌گیری و نیز مکان‌های مورد استفاده همچون نمازخانه و سرویس بهداشتی به صورت روزانه انجام شد.

صلواتی در پاسخ به سؤالی پیرامون چگونگی نظارت بر مجموعه‌های بین‌راهی گفت: در طول سال کمیته نظارتی متشکل از نماینده‌های استانداری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بهداشت، ستاد اقامه نماز، میراث فرهنگی و به دبیری راهداری به صورت هفتگی بازدیدها را انجام می‌دهند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان این که پس از بازگشت شرایط به حالت عادی و فروکش کردن بیماری، نظارت‌ها از سرگرفته خواهد شد، اضافه کرد: سال گذشته در محور تیران-داران پروانه بهره‌برداری یک مجتمع به دلیل تخلف ابطال شد.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به این مراکز عنوان کرد: مجتمع‌های بین‌راهی نوروز ۹۹ همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد ۲۰ درصد از ظرفیتشان نسبت به سال گذشته فعال بود، به همین دلیل در سطح کلان تصمیماتی در حال گرفته شدن است و ما هم در استان پیگیر هستیم که بتوان از میزان خسارت مجتمع‌ها کم کنیم.

صلواتی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد بهره‌برداری از ۵ مجتمع جدید در محورهای مواصلاتی اصفهان بودیم که با توجه به فعالیت ۴۵ مجتمع درگذشته، تعداد مجموعه‌های بین‌راهی اصفهان به ۵۰ رسیده و از این حیث رتبه اول کشور را داریم.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول