اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رزمایش انفاق با محوریت مساجد دنبال شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با فرمان رهبر معظم انقلاب رزمایش مردمی انفاق با محوریت مساجد باید دنبال شود.

رزمایش انفاق با محوریت مساجد دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در اولین نشست ستاد هماهنگی رزمایش مواسات، همدلی، کمک مؤمنانه اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و به‌دنبال تعطیلی کسب و کارها، اقشار کم درآمد و بی‌بضاعت جامعه دچار آسیب جدی شده که با فرمان رهبر معظم انقلاب رزمایش مردمی انفاق با محوریت مساجد باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان برای دست‌گیری از نیازمندان وارد میدان عمل شویم، گفت: سپاه و بسیج مردمی قبل از فرمان رهبری اقدامات اثرگذاری را شروع کرده بودند اما با فرمان رهبری با انگیزه‌ای مضاعف در قالب رزمایش انفاق به یاری خانواده آسیب‌دیده می‌روند.

امام جمعه تبریز افزود: در کنار جوانان بسیجی، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و خیران در قالب پویش رحمت کمک‌های مومنانه را به دست اقشار بی‌بضاعت، نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا می رسانند.

وی با تاکید بر عمل به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: همه عناصر فعال در مساجد از جمله، پایگاه‌های مقاومت بسیج، انجمن‌های اسلامی، هیات امناء و امامان جماعت با تمام توان وارد میدان عمل شده‌اند و به اشکال مختلف کمک‌رسانی به مردم را در اولویت قرار داده‌اند.
 

 

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول