اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

کمک ۱۲ میلیارد ریالی اوقاف به بیمارستان‌های تهران برای مبارزه با کرونا

مدیرکل اوقاف استان تهران با اشاره به کمک ۱۲ میلیارد ریالی به بیمارستان‌های استان تهران، از توزیع ۵۰۰ هزار ماسک بین مردم و راه‌اندازی طرح آستان مهربانی و توزیع حدود ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان برای مبارزه با کرونا خبر داد.

کمک ۱۲ میلیارد ریالی اوقاف به بیمارستان‌های تهران برای مبارزه با کرونا

مجتبی عبداللهی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات مختلف این اداره برای مبارزه با کرونا اظهار داشت: با شیوع کرونا در کشور به ویژه استان تهران، امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور هماهنگی و همگامی با ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شد و خادمان مردم فعالیت‌هایی را برای مبارزه با کرونا در دستور کار قرار دادند.

تولید بیش از ۵۰۰ هزار ماسک در امامزادگان استان تهران

وی با بیان اینکه اقدامات متنوعی برای مبارزه با کرونا به همت خادمان آستان‌های مقدس استان تهران صورت گرفت، افزود: تهیه و تأمین بیش از ۵۰۰ هزار ماسک، گان و دستکش و توزیع بین بیمارستان‌ها، مردم و نیازمندان با ایجاد ۲۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش در امامزادگان از جمله فعالیت‌های خادمان بقاع متبرکه استان تهران برای مبارزه با کرونا به شمار می‌رود.

 

توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته بهداشتی در تهران

 عبداللهی با اشاره به اینکه خادمان امامزادگان استان تهران بیش از ۲۰ هزار بسته بهداشتی بین مردم توزیع کردند، افزود: ضد عفونی اماکن و معابر نیز با آغاز کرونا به همت خادمان امامزادگان آغاز شد و همچنان با هدف و شعار «ما کرونا را شکست می‌دهیم» ادامه دارد.

کمک ۱۲ میلیارد ریالی به بیمارستان‌های استان تهران/ تهیه بیش از ۳۲ هزار بسته غذایی برای کادر درمانی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از کمک ۱۲ میلیارد ریالی به بیمارستان‌ها خبر داد و افزود: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۱۲ میلیارد ریال از کمک خیران و موقوفات مرتبط برای کمک به بیمارستان‌های شهدای یافت آباد، شهدای تجریش، آیت‌الله فیروزآبادی، هفتم تیر و ... تخصیص یافته است و برای برخی مراکز درمانی، تجهیزات تخصصی بیمارستانی تهیه و اهدا شده است. همچنین ۳۲ هزار و ۴۹۵ بسته غذایی تاکنون در بیمارستان‌های استان تهران همچون مسیح دانشوری توزیع شده است.

راه‌اندازی طرح آستان مهربانی و توزیع حدود ۴ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند

عبداللهی به توزیع غذای بسته‌بندی و بسته حمایتی در ایام کرونا در طرح استان مهربانی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه با شیوع کرونا بسیاری از خانواده‌ها در تأمین معاش دچار مشکل شده‌اند، طرح استان مهربانی را راه‌اندازی کرده و در این طرح بیش از ۳ هزار و ۹۲۵ بسته حمایتی بین ۲ هزار ۷۳۰ خانوار توزیع و در این ایام با همکاری نهادهای همسو اقدام به تجهیز، تبدیل و بهره‌برداری چند مکان به منظور استفاده به عنوان نقاهتگاه کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول