اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کرونا زورش به «محافظان کهکشان3» نرسید/کارگردان: تاریخ اکران تغییر نمی کند

جیمز گان کارگردان اعلام کرد تاریخ اکران فیلم «محافظان کهکشان3» به تعویق نخواهد افتاد.

کرونا زورش به «محافظان کهکشان3» نرسید/کارگردان: تاریخ اکران تغییر نمی کند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، جیمز گان کارگردان فیلم جدید «محافظان کهکشان» و «جوخه انتحاری» گفت اکران این فیلم به تعویق نخواهد افتاد و راس زمان برنامه ریزی شده در سال  ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال بسیاری از طرفداران این سری فیلم ها در توئیترش گفت که فیلم «تیم انتحاری» محصول کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکس در ششم آگوست ۲۰۲۱ اکران طبق برنامه ریزی اکران خواهد شد.

جیمز گان نوشت: در حال حاضر هیچ دلیلی برای تغییر تاریخ اکران فیلم «تیم انتحاری» وجود ندارد. ما تا همینجا هم از برنامه زمانبندی جلو هستیم. فوق العاده خوش شانس بودیم که قبل از قرنطینه، کار فیلمبرداری تمام شد و توانستیم تدوین را در خانه انجام دهیم(بخاطر دوراندیشی و بصیرت تیم پست پروداکشن(پسا تولید) و استودیو).

جیمز گان سپس یک تاریخ مشابه برای اکران فیلم سینمایی «محافظان کهکشان۳» که هنوز تاریخ اکرانش مشخص نشده بود اعلام کرد: همین الان برنامه ریزی برای انتشار فیلم «محافظان کهکشان۳» دقیقا همان تاریخی است که قبل از ویروس کرونا اعلام شد.

این درحالیست که جدول اکران بسیاری ازفیلم های سینمایی دنیای ماروِل به دلیل ویروس کرونا به هم ریخته و به تاریخ هایی دورتر موکول شده است. با تغییر زمان اکران «بیوه سیاه» از ماه می به نوامبر، اثری دومینویی از تاخیر و تعویق اکران فیلم هایی چون «ابدی ها» «شانگ چی۲» «ثور: عشق و تندر» «پلنگ سیاه۲» و «کاپیتان ماروِل۲» تا نیمه اول سال ۲۰۲۲ به راه افتاد.

 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول