اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

تشکر وزارت ورزش از قهرمانی که به عنوان پرستار خدمت می‌کند

معاون وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با پوپک بسامی قهرمان وزنه برداری بانوان گفت: به نمایندگی از وزیر به شما خدا قوت می‌گوییم و تلاش شما را ارج می‌نهیم.

تشکر وزارت ورزش از قهرمانی که به عنوان پرستار خدمت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در تماس تلفنی با پوپک بسامی قهرمان وزنه‌برداری بانوان که به عنوان یک پرستار در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به خدمت است، گفت: من خودم یک پزشک هستم و متوجه زحمات و فداکاری شما هستم. شما به عنوان نماینده جامعه ورزش باعث افتخار هستید. 

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جامعه ورزش و جوانان نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته و بسیار خوشحالم که شما به عنوان یک ورزشکار زن و قهرمان ورزشی در کنار چهره ملی بودن امروز در کنار کادر درمان و در سنگر دیگری که کمک و همیاری مردم است حضور دارید. 

وی افزود: به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان به شما خدا قوت گفته و تلاش شما را ارج می نهم. امیدوارم در وزنه برداری زنان بزودی با تلاش شما و دیگر ملی پوشان شاهد مدال آوری باشیم.

پوپک بسامی هم ضمن تشکر از تماس و توجه معاون وزیر ورزش گفت: به عنوان یک ورزشکار و وزنه بردار کرمانشاهی از اهمیتی که شما و آقای وزیر به موضوع قهرمانان و تلاش های من در این روزهای سخت مبارزه با کرونا دادید تشکر می کنم. بعد از پایان این مبارزه در کنار مردم، تمریناتم را آغاز خواهم کرد و امیدوارم اولین مدال آور وزنه برداری زنان ایران باشم. 

پوپک بسامی وزنه بردار 28 ساله کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا رتبه چهارم در گروه B وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کرد و همچنین عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان ۲۰۱۹ بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول