اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جابجایی هوایی بیش از 553 هزار مسافر طی سال گذشته در کرمانشاه

مدیر‌کل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 5 هزار و 202 پرواز از این فرودگاه انجام شده، گفت: در این مدت 553 هزار و 623 مسافر پذیرش شده است.

جابجایی هوایی بیش از 553 هزار مسافر طی سال گذشته در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتبی بیاتی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: فرودگاه کرمانشاه به عنوان تنها فرودگاه 24 ساعته منطقه با داشتن پروازهای داخلی و خارجی کشور محسوب شده است.

وی با اشاره به وضعیت پروازها ازاین فرودگاه با توجه به ششیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: این فرودگاه‌ در این برهه زمانی جزء فرودگاه‌هایی‌های بود که باید عملیاتی نگهداری می‌شد.

مدیر‌کل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 5 هزار و 202 پرواز از این فرودگاه انجام شده، اظهار داشت: عمده پروازها به مقصد تهران، مشهد، کیش عسلویه و پروازهای جده و نجف بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور 553 هزار و 623 مسافر پذیرش شده و 3 هزار و 400 تن بار نیز جابه جا شده است.

بیاتی به رتبه دهم فرودگاه شهید اشرفی در کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به موقعیت استرتژیکی که استان  دارد، این فرودگاه دارد به عنوان پشتیبان فرودگاه‌های استان‌های ایلام،کردستان، همدان و لرستان عمل می‌کند و خیلی از مسافران این منطقه به خصوص برای سفرهای شب از این فرودگاه استفاده می‌کنند.

وی به استفاده مسافران عراق به سمت بغداد و نجف از فرودگاه کرمانشاه نیز اشاره‌ای داشت و ادامه داد: پروژه‌ای با عنوان عوامل پروازی که آذرماه سال 96 شروع شده و شامل باند، تاکسی‌وی موازی و توسعه پارکینگ در دستور کار داریم که تاکنون 43 درصد از این پروژه انجام شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول