اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله نوری همدانی ارتحال «آیت الله فیض قمی» را تسلیت گفت

یکی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی، درگذشت آیت الله مهدی فیض قمی را تسلیت گفت و تاکید کرد: تدین و تواضع، از خصائص برجسته آیت الله فیض قمی بود.

آیت‌الله نوری همدانی ارتحال «آیت الله فیض قمی» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی آمده است: خبر ارتحال عالم خدمتگزار آیت الله آقای حاج شیخ مهدی فیض قمی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر گردید.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این روحانی متعهد و متدین ازخاندان فقاهت و مرجعیت بوده است و سالیان متمادی امامت مسجد امام حسن عسکری علیه السلام را عهده‌دار بود و به ارشاد مومنین می پرداخت.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: این عالم وارسته سالیانی قبول زحمت می فرمودند و در ایام حج به عنوان عضو بعثه اینجانب حضور می‌یافت.  تدین و تواضع از خصائص برجسته ایشان بوده است.

در این پیام آمده است: درگذشت این عالم عالیقدر را به خاندان مکرم آیت الله العظمی میرزا محمد فیض قمی رحمت الله علیه و ارادتمندان آن مرحوم خصوصأ آقازادگان مکرم تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعیدمسئلت می کنم.

انتهای پیام/2258/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول