اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تاکنون ریزش کوه گزارش نشده/ هشدار هواشناسی برای آب گرفتگی معابر در جم

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه تاکنون ریزش کوه در مسیر جم به سیراف گزارش نشده گفت: دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان جم برای بارندگی شدید روزهای پایانی هفته که توسط هواشناسی هشدار داده شده در آمادگی کامل قرار دارند.

تاکنون ریزش کوه گزارش نشده/ هشدار هواشناسی برای آب گرفتگی معابر در جم

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد بارش پراکنده باران در شهرستان جم بوده‌ایم که تا این لحظه مشکلی در شهرستان وجود ندارد و تمامی مسیرها باز می‌باشد و کوه در مسیر جم به سیراف نیز ریزش نداشته است.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی شدید برای اواخر هفته جاری، افزود: تمامی دستگاه‌های مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارد و امیدواریم مشکلی در منطقه به وجود نیاید.

وی بیان کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال آب گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در روزهای پایانی هفته از مردم می‌خواهیم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و از نزدیک‌شدن به رودخانه‌ها اجتناب شود.

حسینی با اشاره به کوهستانی بودن جم تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های جدی موضوع ریزش کوه در مسیرها به خصوص جاده جم به سیراف است که تدابیر لازم اندیشیده شده تا در صورت ریزش کوه سریعا اکیپ‌های راهداری برای بازگشایی مسیر اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول