اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تولید سیلندرهای اکسیژن ویژه مراکز درمانی کرونا در خوی

کارخانه تولید سیلندرهای صنعتی و طبی شهرستان خوی، با ایجاد تغییر در خطوط تولید خود به یاری بیماران کرونایی نیازمند به اکسیژن شتافت.

تولید سیلندرهای اکسیژن ویژه مراکز درمانی کرونا در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، این واحد تولیدی با توجه به افزایش نیاز مراکز درمانی کشور به کپسول تولید سیلندرهای اکسیژن مراکز درمانی و بیماران کرونایی کشور در اقدامی خدا پسندانه و با تغییرات در خط تولید سیلندرهای صنعتی یکی از واحدهای تولیدی در خوی، نیازهای مراکز درمانی به سیلندرهای طبی تامین می‌شود.

مدیر عامل این واحد تولیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: با لحاظ تمام موارد بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا این واحد تولیدی بدون تعطیلی در عید نوروز با تغییر در خطوط تولید سیلندر صنعتی به سیلندرهای طبی هم اکنون نیاز تمام مراکز درمانی کشور و بیماران کرونایی به کپسول اکسیژن را با 10 درصد تخفیف و شارژ رایگان با نیت کمک به خانواده‌ها و مراکز درمانی تامین می‌کند

امیر سراجی افزود: این واحد روزانه 300 عدد سیلندر کاملا مطابق با استاندارد جهانی را تولید و در اختیار بیش از 50 بیمارستان کشور و بیماران بستری در خانواده ها قرار می‌دهد.

وی از ابتکار جوانان و صنعتگران این واحد در ارتقای کیفیت تولید و افزایش ایمنی در سیلندرهای تولیدی خبر داد و گفت: در حال حاضر در جهان استاندارد کپسول‌های صنعتی و طبی 150 فشار کاری است اما در این واحد با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و نوآوری در تکنولوژی این ظرفیت فشار کاری را با 20 درصد افزایش به 180 رسانده است.

سراجی همچنین از اجرای طرح توسعه این واحد به مناسبت سال جهش تولید برای تولید50 هزار عدد انواع کپسول صنعتی و طبی در سال خبر داد و گفت : تا یک ماه آینده با بهره‌برداری از این طرح ظرفیت تولید این واحد در سال به 150 هزار عدد انواع سیلندر خواهد رسید و برای 80 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول