اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته و زخمی شدن مزدوران ائتلاف سعودی در جیزان

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، همزمان با دفع پیشروی مزدوران ائتلاف سعودی، چند تن از این مزدوران را کشتند و عده‌ای دیگر را زخمی کردند.

کشته و زخمی شدن مزدوران ائتلاف سعودی در جیزان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز دوشنبه، پس از دفع تحرکات مزدوران ائتلاف سعودی در منطقه «قنبوره» (جنوب غرب عربستان سعودی) تعدادی از آنها را کشتند و عده‌ای دیگر را زخمی کردند.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «المسیره»، ارتش و نیروهای مردمی یمن همچنین توانستند خسارت‌های مادی سنگینی به این نیروها وارد کنند.

در همین ارتباط، صبح امروز (دوشنبه) نیز سخنگوی نیروهای مسلح یمن گزارش کرد، ائتلاف سعودی قصد نفوذ به جبهه «ناطع» در استان «البیضاء» را داشت که این تحرکات ناکام ماند (جزئیات بیشتر).

این حملات پس از آن انجام می‌شود که ائتلاف سعودی-آمریکایی چهارشنبه شب هفته گذشته (۲۰ فروردین) از آتش‌بس دو هفته‌ای به صورت یکجانبه خبر داد و این آتش‌بس از پنجشنبه (۲۱ فروردین) وارد مرحله اجرا شد؛ اما با این حال، حملات ائتلاف به یمن متوقف نشده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول