اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رصد تلفنی وضعیت همه خدمت‌گیرندگان بهزیستی در منزل

سرپرست اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از رصد تلفنی وضعیت همه خدمت‌گیرندگان در منزل بهزیستی توسط مراکز زیرنظر این اداره‌کل در روزهای اخیر خبر داد.

رصد تلفنی وضعیت همه خدمت‌گیرندگان بهزیستی در منزل

فرگل صحاف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره بر اینکه 449 نفر در قالب طرح توانبخشی مبتنی بر خانواده و 290 نفر در قالب طرح ارائه خدمات توانبخشی در منزل بیماران روانی مزمن از این اداره‌کل خدمات دریافت می‌کنند، اظهار کرد: در راستای توجه ویژه بهزیستی به مددجویان خویش جهت دریافت خدمات در منزل و حفاظت از مددجویان در مقابل بیماری کووید 19 وضعیت کلیه خدمت‌گیرندگان مذکور توسط مراکز  به‌صورت تلفنی رصد گردیده و گزارش‌های مربوطه ثبت می‌شود. 

وی افزود: آموزش‌های لازم نیز به روش مذکور به معلولان تحت پوشش و پرستاران آنان ارائه می‌شود.

سرپرست بهزیستی استان به واریز حدود 4 میلیارد ریال به حساب این معلولان جهت خرید اقلام بهداشتی اشاره کرد و یادآور شد:17 مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه‌روزی افراد با اختلالات هوشی-رشدی، 6 مرکز توانبخشی و درمانی شبانه‌روزی بیماران روانی، 9 مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه‌روزی سالمندان، یک مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه‌روزی معلولان جسمی-حرکتی، 3 مرکز خانه کوچک معلولان ذهنی و یک مرکز اقامت موقت افراد دارای اختلال طیف اوتیسم در سطح استان در حال فعالیت می‌باشند که در روزهای اخیر جمعا مبلغ ۹ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال جهت خرید اقلام بهداشتی از جمله هزینه ماسک، دستکش، ضدعفونی کردن مراکز و غیره به‌صورت متمرکز به حساب مراکز واریز شده است.

صحاف با بیان اینکه دستورالعمل‌های لازم به مراکز ارسال شده است، خاطرنشان کرد: نظارت‌ها بر اجرای دستورالعمل‌ها توسط کارکنان این اداره‌کل با دقت تمام انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول