اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بارش برف و برودت هوا در شمال و شرق استان تهران/ محورهای شمال شرقی استان لغزنده است

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان تهران، با اشاره به اینکه بارش برف و برودت هوا در شهرستان‌های شمالی و شرقی استان آغاز شده است، گفت: محورهای شمالی و شرقی استان تهران بر اثر بارش برف لغزنده شده است.

بارش برف و برودت هوا در شمال و شرق استان تهران/ محورهای شمال شرقی استان لغزنده است

عادل مصدقی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات، اظهار کرد: با توجه به فعال شدن مجدد سامانه بارشی مخصوصاً در شمال و شرق استان تهران، حوزه لواسانات بویژه شمشک به دیزین شاهد بارش تگرگ و سرمای زیاد در روزهای بهاری است.

وی ادامه داد: در محور هراز، بارش برف شدید همراه با کولاک و بوران در حد فاصل پیست آبعلی تا گردنه امام زاده هاشم(ع) همراه است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان کرد: در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه به خصوص در محدوده منطقه دلیچایی و امین آباد تا نمرود شاهد برف سنگین همراه با بوران هستیم و امکانات و ماشین آلات‌سنگین مخصوصاً نمک‌پاشی در حوزه‌های دماوند، فیروزکوه، پردیس و رودهن نسبت به شن و نمک‌پاشی وارد عمل شده‌اند.

مصدقی با بیان این که عملیات راهداران همچنان ادامه دارد، افزود: در تصاویری که دوربین‌های نظارت و تصویری راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضبط کردند، رفت و آمد در محورهای شمالی و شرقی استان تهران همراه با ترافیک است و ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین در حال انجام کارها و عملیات نمک‌پاشی هستند.

وی با اشاره به این که تمام نیروهای راهداری استان تهران به خصوص در شمال و شرق استان تهران در آماده‌باش کامل هستند، عنوان کرد: از تمامی رانندگان درخواست داریم با توجه به وضعیت جوی و لغزنده بودن محورها نسبت به نکات ایمنی و توصیه‌های مأموران راهداری ما توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م/س/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول