اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پاسبان امنیت آب شرب شما هستیم

کیفیت آب شرب استان نیز با دقت و وسواس بیش از پیش مورد رصد می‌باشد تا برای مقابله با ویروس کرونا، آب با بالاترین استانداردهای جهانی در اختیار مردم شهرها و روستاهای استان زنجان قرار گیرد و به نوعی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پاسبان امنیت آب شرب شما هستند.

پاسبان امنیت آب شرب شما هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در یادداشتی با عنوان « پاسبان امنیت آب شرب شما هستیم» آورده است:
 امنیت در عرصه‌های مختلف، درد کرونا را برای ملت ایران تخفیف داد، از شروع بحران بیماری کرونا تاکنون، شاهد صحنه‌های دردناکی از بحران‌های اجتماعی در گوشه و کنار دنیا بوده‌ایم، درگیری برای ماسک،  نان و دستمال تا اجساد دفن نشده و حمل پیکر قربانیان با لیفتراک و کامیون، و نکته جالب توجه، بروز این مشکلات در برخی کشورهای پیشرفته به لحاظ مالی و تکنولوژی می‌باشد.

در ایران اما مشکلات در حد کمبود عرضه چند روزه ماسک و مواد ضد عفونی خلاصه شد، فروشگاه‌های لبریز از کالا و مشتریان آرام، در حال خرید، تصویر غالب کشور بوده است.

صنعت آب و فاضلاب استان زنجان، یکی از عرصه‌های موفق در این ایام است، همزمانی روزهای خانه تکانی با شروع بحران کرونا سبب افزایش 15 درصدی آب استان و در نتیجه تولید فاضلاب در هفته‌های ابتدایی اسفندماه شد که با اطلاع‌رسانی و رعایت الگوی مصرف، به سرعت کاهش یافته و مشترکین محترم با توقف فعالیت‌های غیر ضروری ما را در تامین پایدار آب شرب یاری کردند.

کیفیت آب شرب استان نیز با دقت و وسواس بیش از پیش مورد رصد می‌باشد تا برای مقابله با ویروس کرونا، آب با بالاترین استانداردهای جهانی در اختیار مردم شهرها و روستاهای استان زنجان قرار گیرد.

در انتها ضمن تقدیر مجدد از تلاش شبانه‌روزی کادر درمان استان، به همکاران پرتلاش و شایسته خود در شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان به عنوان همکاران و یاوران خاموش کادر درمانی استان خداقوت عرض می‌کنیم.

علیرضا جزء قاسمی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول