اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

عرضه برنامه های تحت وب یوتیوب و توئیتر برای کروم بوک

به تازگی نسخه های تحت وب برنامه های یوتیوب تی وی و توئیتر برای استفاده کاربران لپ تاپ های کروم بوک در پلی استور گوگل عرضه شده است.

عرضه برنامه های تحت وب یوتیوب و توئیتر برای کروم بوک

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، یکی از چالش های مهم استفاده از لپ تاپ های کروم بوک نصب اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف بر روی آنهاست. سیستم عامل کروم این لپ تاپ ها به صورت تحت وب طراحی شده اند و لذا در زمان استفاده از این لپ تاپ ها باید حتما به اینترنت متصل شد تا بتوان از نرم افزارها و خدمات آنلاین استفاده کرد.

 

دراین میان، یک مشکل متداول ناسازگاری برخی برنامه های مهم و محبوب با سیستم عامل کروم است. برای حل این مشکل از این پس، نسخه های تحت وب برنامه های یوتیوب تی وی و توئیتر به طور پیش فرض بر روی لپ تاپ های کروم بوک نصب می شوند. این برنامه ها همچنین در پلی استور گوگل در دسترس خواهند بود.

طراحی برنامه مربوط به شبکه اجتماعی توئیتر با همکاری برنامه نویسان خود این شرکت صورت گرفته است. انتظار می رود در آینده بر تعداد برنامه هایی که بدین شیوه برای استفاده بر روی لپ تاپ های کروم عرضه می شوند، افزوده شود. هر چند گوگل فعلا در این زمینه اطلاع رسانی خاصی نکرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول